English

فرمانده انتظامی استان ایلام:

پلیس با سارقان و مالخران بدون اغماض برخورد می کند

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر برخورد قاطع قانونی پلیس با سارقان و مالخران گفت : امنیت وآرامش در جامعه از الویت برنامه های پلیس در ایام نوروز است.

پلیس با سارقان و مالخران بدون اغماض برخورد می کند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

 ، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در سومین جلسه قرار گاه نوروزی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی گفت : با توجه به اینکه بسیاری از جرایم ریشه در سرقت دارند برخورد با سارقان و مالخران از اولویت ماموریت های پلیسی در ایام نوروز است. 

وی با اشاره به اینکه پیشگیری، آگاهی ، اطلاع رسانی و پیگیری از اصول اساسی ماموریت های پلیسی است گفت:اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا از شاخص های پلیس استان است. 

این مقام انتظامی بیان کرد : با همکاری و حمایت های خوب مردم استان و تلاش شبانه روزی کارکنان شاهد امنیت مطلوب در سطح استان ایلام هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه برخورد با پدیده سرقت و مقابله با مالخران از اولویت های پلیس استان در این ایام است بیان داشت : پلیس ایلام در ایام نوروز مصمم است با سارقانی که در کمینند تا از این فرصت استفاده و به مقاصد شومشان برسند،قاطعانه برخورد و از تمامی ظرفیت های لازم برای ایجاد امنیت و آرامش وجلوگیری از سرقت ها و برخورد با مالخران استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد :با افزایش گشت های خودرویی ، موتوری دست متهمان از سرقت ها تا حدود زیادی کوتاه خواهد شد و امید است با توجه به زحمات شبانه روزی همکارانم در مجموعه انتظامی و اقدامات در دست اجرا، سرقت ها و جراِئم به حداقل ممکن برسد.

سردار سلمانی تصریح کرد : ارتقاء هوشمند سازی گشت های خودرویی در سطح استان بصورت شبانه روزی فعال است و مردم می توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق سامانه پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه