English

سرپرست شرکت آبفا استان ایلام:

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

سرپرست شرکت آبفا استان ایلام گفت: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود.

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد محمدی سرپرست شرکت آبفا استان ایلام در جلسه‌ای با مجموعه مدیران و کارکنان معاونت خدمات مشترکین و درآمد این شرکت با اعلام این خبر افزود: در حالی که تولید و توزیع آب شرب با هزینه‌های گزافی به دست مردم می‌رسد، عده‌ای با تخلف در ساخت و ساز و نصب انشعابات غیرمجاز آب، از پرداخت هزینه‌های آن سر باز زده و باعث تضییع حقوق سایرین می شوند. 

 محمدی با تاکید بر جدیت شرکت آب و فاضلاب استان در برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز  اظهار داشت: پایش وضعیت انشعابات غیرمجاز و مصارف نامتعارف مشترکین شهری و روستایی با حساسیّت ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی بر اساس قانون مجازات اسلامی، جرم محسوب می‌شود، متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: کسانی که از طریق انشعابات غیر مجاز به شبکه وصل می‌شوند علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود، به حقوق دیگر مشترکان تجاوز کرده و استمرار خدمات پایدار به مردم را با اخلال مواجه می‌کنند 

وی از مدیران آبفای شهرها خواست در برخورد قانونی با انشعاب‌های غیرمجاز سختگیرانه و با انسجام بیشتری عمل نمایند. 

محمدی در پایان این جلسه به مواردی از قبیل، تعویض کنتورهای خراب، صحت قرائت کنتور، وصول درآمدهای شرکت و افزایش کارایی و اثر بخشی کارها تاکید نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه