English

مدیرعامل آبفای استان خبر داد:

تامین آب پایدار روستای سمانه شهرستان دهلران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در راستای پیگیری مشکل تامین آب پایدار برای روستای سمانه شهرستان دهلران که توسط امام جمعه محترم دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان مطرح شد، پیگیری اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده‌ترین روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

 تامین آب پایدار روستای سمانه شهرستان دهلران
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد محمدی، مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با اشاره به اینکه اهالی این روستا سالیان متمادی به‌دلیل نقص فنی چاه با بحران و تنش آبی مواجه بودند، افزود: با  تجهیز این چاه با همکاری سپاه ناحیه دهلران و شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام، مشکل آب شرب اهالی این روستا رفع شد.

وی اظهار کرد: در روستای مذکور  قبلا ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۴ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده بود که با تجهیز چاه، پس از ۲۵ سال، مشکل تامین آب پایدار این روستا با جمعیتی نزدیک به  ۲۰۰  نفر برطرف شد.

مدیرعامل آبفای استان در پایان از تلاش شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام مستقر در روستای سمانه و سپاه ناحیه دهلران  که کار عیب‌یابی، شیر هواگذاری، نصب، لایروبی، ایرشوک و گرانول‌ریزی چاه آب شرب سمانه را انجام دادند، تقدیر کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت افتخار مجموعه آبفای استان است که تلاش می‌کنیم در این راستا خدماتی در شأن مردم استان ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه