English

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام:

اسناد دفترچه‌ای به تک برگ تبدیل می‌شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام گفت: یکی از مهم‌ترین تکالیف امسال، تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ است.

 اسناد دفترچه‌ای به تک برگ تبدیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محسن محمدی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام در جلسه شورای اداری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، اظهار کرد: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری اهمیت حدنگاری بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و از تمامی روسا انتظار می‌رود  تلاش کنند تکلیف حدنگاری را در سال جاری به اتمام برسانیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کاداستر در سازمان و پیگیری‌های مکرر از آمار و عملکرد کاداستر تمامی ادارات ثبت کل کشور، استان ایلام باید طی فرآیندی منظم و با نظام بخشیدن به امور کاداستر، این مهم را به سرانجامی مطلوب برساند.

این مقام قضایی تاکید کرد: همه همکاران ثبتی در واحد کاداستر استان باید با تلاش و همت خود و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع، برنامه‌های موثر خود را برای تثبیت پلاک‌های ثبتی به‌خصوص اراضی ملی به کار برند تا بتوانیم آمار موثر و مورد نظر سازمان را محقق کنیم.

محمدی درباره تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ گفت: باید درباره این موضوع از یکدیگر مشورت بگیریم و با توجه به اینکه یکی از تکالیف مهم امسال تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ است باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این موضوع محقق شود.

وی در ادامه خواستار سرعت گرفتن مختومه کردن پرونده‌های اجرایی براساس بخشنامه اخیر، ساماندهی به‌روز پرونده‌ها و بایگانی‌های ادارات و دوایر اجرا، امحای پرونده‌های مختومه قدیمی مطابق مقررات و با هماهنگی اداره کل، شناسایی و بکارگیری نیرو‌های متخصص، با تجربه و کارآمد و همچنین تقدیر و تشویق نیرو‌های دلسوز و فعال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه