English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام خبر داد؛

توسعه اشتغال زندانیان ایلام با بهره‌مندی از ظرفیت واحد های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام خبر داد؛ از توسعه اشتغال زندانیان ایلام با بهره‌مندی از ظرفیت واحد های صنعتی خبر داد.

توسعه اشتغال زندانیان ایلام با بهره‌مندی از ظرفیت واحد های صنعتی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی نادری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام  طی دیدار تعاملی با مدیرکل زندان های استان ایلام در خصوص توسعه اشتغال زندانیان گفت : همواره حمایت از بازگشت زندانیان صلاحیت دار به آغوش جامعه از سیاست های واحد های صنعتی استان ایلام بوده است. 

این مسئول با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال از طریق جهش تولید برای زندانیانی که دوره حبس خود را گذرانده اند، ایجاد فرصت برای انجام بخشی از فعالیت تولید، ساخت، مونتاژ واحدهای صنعتی توسط زندانیان رای باز در کارگاه های اشتغال زندان را در بازگشت زندانیان به زندگی آبرومند بسیار موثر دانست. 

وی اذعان داشت: کارگاه های اشتغال زندانیان به صورت روزانه در حال فعالیت هستند و زمینه ایجاد شغل را برای 30 درصد از زندانیان فراهم آورده است.

نادری ادامه داد :می توان با همکاری در آموزش برای توانمندسازی زندانیان جهت ایجاد اشتغال مفید، پایدار و مولد پس از آزاد شدن، همکاری در زمینه جذب سرمایه‌گذاران و هدایت صاحبان تولید با ایجاد مشوق‌های لازم در زمینه استفاده از ظرفیت‌های موجود کارگاه‌ها و اماکن اشتغال تحت اختیار سازمان زندان‌ها همکاری داشته باشیم.

نادری افزود : ما تلاش می کنیم تا با معرفی زندانیان به واحدهای صنعتی، به اشتغال و حمایت از زندانیان کمک کرده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه