English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبر داد؛

ارائه طرح‌های تشویقی به مشترکین کم مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: مشترکین کم مصرف در استان از طرح های تشویقی این شرکت بهره مند می شوند.

ارائه طرح‌های تشویقی به مشترکین کم مصرف برق
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهار داشت: با هدف جلوگیری از گسترش انشعابات غیرمجاز سالانه حدود ۴۰ هزار کنتور از انشعبات این شرکت تست می شود و معمولا عموم انشعابات مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین در برخی از مناطق جهت جلوگیری از افزایش انشعابات غیرمجاز ،این شرکت اقدام به واگذاری انشعابات مجاز کرده است.

 ناصری خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام مشوق هایی برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت می کنتد در نظر گرفته و به ازای هر کیلووات کاهش در مصرف برق تا ۲۰ هزار ریال پادش به همشهریان اختصاص می یابد.

وی با اشاره به رشد ۲۷۰ درصدی اعتبارات و بودجه های استان در حوزه برق رسانی نسبت به سنوات قبل افزود: در حوزه برق خانگی بیش از ۲۳۰ هزار مشترک وجود دارد.

 ناصری در خصوص تاثیر کاهش ساعات اداری در مصرف برق در تابستان گذشته گفت: در تابستان گذشته کاهش ساعات اداری، باعث کاهش مصرف ۶۰ درصدی برق بعد از ساعات اداری و ۳۰ درصدی در بازه ساعتهای حضور در ادارات شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خاطرنشان کرد: برق اداراتی که کاهش مصرف را متناسب با الگوی در نظر گرفته شده رعایت نکنند محدود خواهد شد.

وی افزود: همشهریان عزیز با ثبت نام در اپلیکیشن (برنامه) با انرژی سه گیگ اینترنت رایگان دریافت می کنندکه برای همه شرکت کنندگان جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در مورد اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته نیز گفت: در اربعین سال گذشته بیش از ۱ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه های تعریف شده در حوزه اربعین از قبیل روشنایی مسیر ،روشنایی پارکینگ ها و تامین برق مراکز فرهنگی و... شد.

ناصری ادامه داد: در اربعین امسال نیز تامین روشنایی پارکینگ اربعین سه و همچنین کمربندی غربی‌و شرقی مهران و تامین برق داخل شهر مهران و نیز ۳۳ کیلومتر تبدیل سیم به کابل داخل مهران و ده کیلومتر شبکه فشار متوسط جزو پروژه های در دست اجرای شرکت برق استان ایلام خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه