English

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام خبر داد؛

عقد تفاهم نامه همکاری بین صنعت برق استان ایلام و سازمان تبلیغات اسلامی

مدیرعامل شرکت توزیع نیرو و برق استان ایلام از عقد تفاهم نامه همکاری فرهنگی در حوزه مدیریت مصرف برق بین صنعت برق استان ایلام و سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

عقد تفاهم نامه همکاری بین صنعت برق استان ایلام و سازمان تبلیغات اسلامی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در آیین عقد این تفاهم نامه گفت: جایگاه روحانیت در جلب مشارکت مردم به دلیل نفوذ ایشان در بین آحاد ملت بسیار تأثیرگذار و بی بدیل است.

وی ادامه داد: متاسفانه در‌ کشور ما شدت مصرف انرژی بسیار بالاست به طوری که ما سه برابر میانگین جهانی برق مصرف می کنیم و این قضیه نیازمند توصیه ها و تبلیغات و کار فرهنگی است.

ناصری تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار مگاوات ناترازی تولید و مصرف داریم و قسم عمده ای از این ناترازی به دلیل عدم رعایت الگوهای مصرف به ویژه در حوزه بار سرمایشی است.

وی خاطر نشان کرد: از این رو انتظار می رود این نهاد فرهنگی با استفاده از ظریب نفوذ بالای خود در میان مردم با ایراد توصیه از سوی مبلغین و امامان جماعات، صنعت برق را بیش از پیش همراهی کند.

ناصری با اشاره به مشوق های صنعت برق به ویژه همراه انرژی بیان کرد: همراه انرژی یک پویش بزرگ است و قطعا مردم با استفاده از این پویش هم می‌توانند جدید ترین روش های مدیریت مصرف را بیاموزند و از جوایز ارزنده این پویش نیز بهره مند شوند.

لازم به ذکر است در این تفاهم نامه به برگزاری همایش مبلغین، ایراد توصیه در منبرها در مناسبت های پیش رو، برپایی نمایشگاه ها و نیز استفاده از ظرفیت فضای مجازی مبلغین مذهبی و فعالان این حوزه در راستای کاهش مصرف برق اشاره شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه