English

بعدظهر امروز:

آیین افتتاح پروژه های صنعت برق استان ایلام برگزار شد

آیین افتتاح پروژه های صنعت برق استان ایلام بعدظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مدیر کل امور عشایر استان ایلام، مدیرکل سرمایه گذاری استانداری ایلام و برخی از دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

آیین افتتاح پروژه های صنعت برق استان ایلام برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در آیین افتتاح پروژه های صنعت برق استان ایلام با اشاره به واگذاری ۸۵۰ پنل خورشیدی به خانوار عشایر در دولت سیزدهم اظهار داشت: ۹۶ میلیارد ریال اعتبار برای این این تعداد پنل هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۳هزار و ۲۹۵ پنل خورشیدی با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تا کنون احداث شده است خاطرنشان کرد: ۱۶۴ نیروگاه خورشیدی نیز با اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال اعتبار تا کنون احداث شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم برای اولین بار در تاریخ ضنعت برق استان تلفات شبکه توزیع تک رقمی گردیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به رشد ۲۰/۸ درصدی وصول مطالبات خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم برق‌رسانی به جامعه عشایر و توسعه نیروگاه های تجدید پذیر جهت تامین برق پایدار به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ۱۶۴ نیروگاه خورشیدی احداث شده و ۳۵۰ مورد نیز در دست اجراست.

این‌ مسئول همچنین به ایجاد نیروگاه های بزرگ جهت رفع ناترازی برق اشاره کرد و افزود: در حوزه اربعین نیز در دولت سیزدهم ۱۸۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی به توسعه برق‌رسانی در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: عملیات برق‌رسانی به ۱۳ روستا و کار بازسازی ۱۶۱ روستا نیز انجام شده که نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است. 

ناصری خاطرنشان کرد: اعتبارات جذب شده در این دولت رشد ۱۷۵ درصدی داشته است.

این مسئول به تحویل پنل های خوشیدی و قابل حمل به عشایر جهت برقرسانی به ۸۵۰ خانوار اشاره کرد و گفت: ۴۵۰ مورد دیگر تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.

وی به کاهش ۳۶و ۸ دهم درصد خاموشی ها اشاره کرد و گفت: تمام شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده و مجموعه خدمات این شرکت سبب پایداری شبکه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۸ هزار و ۵۰۰چراغ های LED در سطح استان نصب شده است.

در پایان این آیین چند پنل قابل حمل خورشیدی بصورت نمادین به خانوارهای عشایر ایلام واگذار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه