English

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام:

تامین آب شرب روستای جدید التاسیس زعفرانیه شهرستان مهران در دستور کار شرکت آب و فاضلاب

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام در بازدید از روستای جدید التاسیس "سرتنگ زعفرانه" در شهرستان مهران گفت: این شرکت جهت تامین پایدار آب روستا اقدام به حفر یک حلقه چاه با آب دهی ۲/۵لیتر بر ثانیه و اجرای ۳۰۰۰ متر خط انتقال آب نموده است.

تامین آب شرب روستای جدید التاسیس زعفرانیه شهرستان مهران در دستور کار شرکت  آب و فاضلاب
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد محمدی مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام در ادامه بازدید های میدانی از شهرستان های استان، با سفر به شهرستان مهران و حضور در روستای "سرتنگ زعفرانی" اقدامات آب و فاضلاب استان برای رفع مشکل و تامین آب شرب سالم و بهداشتی این روستا را تشریح کرد.

وی گفت: تقریبا از چهار سال پیش کار ساخت و ساز خانه های جدید در این  روستای شروع و توسط امور عشایر استان با استفاده از تانکر آبرسان تامین آب می شده است.

محمدی بیان داشت؛ با رایزنی و اقدامات صورت گرفته، تامین آب پایدار این روستا در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت و این شرکت اقدام به  حفر ۱ حلقه چاه با آب دهی ۲/۵لیتر در ثانیه ، اجرای خط انتقال بطول ۳۰۰۰ متر با لوله ۲ اینچ نموده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود: جهت اجرای پروژه آبرسانی به روستای سرتنگ زعفرانیه تا بحال  بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده  که با بهره برداری از آن تعداد ۵۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ نفر از نعمت  آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می گردند و در حقیقت نوید پایان عطش در این روستا می باشد.

 مدیر عامل آبفای استان در پایان خاطر نشان شد: مطالعات و اقدامات لازم برای احداث مخزن؛ نصب شناور، تامین انرژی برق و احداث شبکه داخلی روستای سرتنگ زعفرانی ( بطول بیش از ۶ کیلومتر) نیز در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه