English

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام:

پروژه هوشمند سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع شهر و پایانه مرزی مهران اجرا می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع شهر و پایانه مرزی مهران به صورت پایلوت برای هوشمند سازی، توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انتخاب شده که مناقصه این طرح برگزار و توسط شرکت دانش بنیان اجرا می شود.

 پروژه هوشمند سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع شهر و پایانه مرزی مهران اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد محمدی مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده جهت هوشمندسازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع شهر و پایانه مرزی مهران اظهار کرد: تهیه اسناد قرارداد هوشمندسازی مطابق با اسناد بالادستی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از جمله دستورالعمل ملاحظات امنیتی شبکه صنعتی، همچنین مستر پلان اسکادا ابلاغی از طرف شرکت مهندسی آبفای کشور تدوین شده است.

وی افزود: اسناد پروژه هوشمندسازی تأسیسات آبرسانی و شبکه توزیع شهر و پایانه مرزی مهران به روش EPC و از طریق تأمین مالی فاینانس تهیه و طرح مذکور مورد تأیید کمیته تله‌متری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفته است.

مدیرعامل آبفا شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به الزام قانونی مبنی بر به‌کارگیری مشاور جهت نظارت بر اجرای پروژه، مناقصه این طرح برگزار و توسط شرکت دانش بنیان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه هوشمندسازی شبکه توزیع مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم است، تصریح کرد: بمنظور اجرای دقیق طرح هوشمند سازی شبکه توزیع،GIS کامل شبکه توزیع و انشعابات مشترکین، تحلیل هیدرولیکی شبکه توزیع از طریق نرم افزار waterGems( واتر جیمز)، جانمایی شیرآلات فشار شکن بر روی شبکه توزیع با استفاده از تحلیل هیدرولیکی و در نهایت تله متری و تله کنترل تمام تاسیسات آبرسانی منطقه به جهت مانیتورینگ از مرکز الزامی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه