English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد؛

تلاش برای انجام اقدامات فرهنگی ماندگار در اربعین

مدیر کل بنیاد شهید و اموری ایثارگران استان ایلام در جلسه شورای معاونین با بیان اینکه در اربعین امسال به دنبال اقدامات فرهنگی ماندگار هستیم گفت: تمامی بخش های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای خدمات رسانی در اربعین حسینی آمادگی داشته باشند.

تلاش برای انجام اقدامات فرهنگی ماندگار در اربعین
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  در جلسه شورای معاونین با موضوع اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از هفته های قبل کمیته های خود را برای خدمات رسانی در ۵ کمیته مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی موارد نیاز برای اربعین از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام شناسایی و احصا شده است،افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در اربعین امسال به دنبال اقدامات فرهنگی ماندگار و دارای خروجی است.

این مسئول بیان کرد: تمامی بخش های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و ادارات شهرستان ها برای اربعین باید آمادگی کامل برای خدمات رسانی در اربعین داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: پیگیری واگذاری زمین به ایثارگران، جذب مابقی تسهیلات مسکن و اشتغال، ساماندهی تابلوهای شهدا، افزایش دیدارهای طرح سپاس با خانواده معظم شهدا از دیگر مواردی است که باید به جدی در توسط معاونین و روسای ادارات دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه