English

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام خبر داد؛

پیشرفت ۹۸ درصدی فاز اول تصفیه خانه ایلام

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۹۸ درصدی فاز اول تصفیه خانه ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد محمدی مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: حدود پنج هزار میلیارد ریال برای پروژه های آبرسانی روستایی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: انشعابات آب و فاضلاب استان دچار فرسودگی است و همین امر سبب شده علاوه بر هدررفت آب در فصول گرما با مشکل مواجه می‌کند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: خلا هایی در بحث آبرسانی روستایی در سطح روستاهای استان چون بخش بولی، دشت عباس دهلران و برخی روستاهای بدره، دره شهر وجود دارد که در این راستا تمام تلاش مجموعه مدیریتی آبفای استان این است که نواقص موجود در این روستاها را در کمترین زمان ممکن برطرف کند.

محمدی با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام تاکید کرد: کار این پروژه در مراحل نهایی قرار دارد و هم اکنون نصب تجهیزات در حال اجراست و حدود ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل فاز اول این پروژه نیاز است.

سرپرست شرکت آبفای ایلام در خصوص پروژه تصفیه خانه فاضلاب شباب چرداول هم گفت: این پروژه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی به ملکشاهی هم توضیح داد: این پروژه در مراحل پایانی کار قرار دارد و با وارد مدار شدن آن، شهرهای مهر، دلگشا، ارکواز و روستاهای حومه را تحت پوشش قرار می دهد.

محمدی افزود: با اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان، آب پایدار بخشی از شهر ارکواز، ۶ روستا و همچنین ۴۰ واحد صنعتی در شهرستان ملکشاهی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام اضافه کرد: این شرکت طی ماه‌های اخیر، اقدامات مطلوبی از جمله اجرای خط انتقال ۶.۵ کیلومتر با لوله گالوانیزه ۱۰۰ میلی متر از مخزن میان تنگ(شهر ارکواز) به روستاهای "درگه"، "وری علینظر"، "پل شکسته" و "طالقانی" انجام داده است.

وی اضافه کرد: این خط انتقال آب بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فقط وجود معارض در مسیر مانع بهره برداری از این پروژه شده که امیدواریم با رفع این مشکل بتوانیم در موعد مقرر پروژه مذکور را به پایان برسانیم.

وی یادآور شد: به جهت تقویت و تامین آب پایدار بخشی از شهر ارکواز و ۴۰ واحد صنعتی این شهرستان خط انتقالی به طول یک هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال با لوله پلی اتیلن با سایز ۱۱۰ میلیمتر اجرا شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب ایلام در خصوص پروژه های بخش اربعین هم گفت: اقدامات مناسبی در این حوزه در استان انجام شده به طوری که در بخش اربعین ۵۵۰ متر لوله گذاری فاضلاب و به همین میزان نیز لوله گذاری و یک‌ و نیم کیلومتر خط آب اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه