English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبر داد؛

تعریف۱ هزارو ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه در راستای تامین پایدار برق پروژه های اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: در راستای تامین برق پروژه های اربعین حسینی و تامین زیرساخت برق برای تردد زوار محترم، 1220 میلیارد ریال پروژه تعریف و اجرا شد.

تعریف1 هزارو 220 میلیارد ریال پروژه در راستای تامین پایدار برق پروژه های اربعین حسینی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، ولی اله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه استان ایلام افتخار میزبانی زوار محترم را به عنوان دروازه عتبات عالیات بر عهده دارد، افزود: این میزان پروژه در قالب 10 محور مشتمل بر تامین برق مواکب، روشنایی مسیر اربعین در کمربندی های غربی و شرقی مهران و مبادی ورودی استان به مرز مهران شامل 8500 چراغ ای ای دی است.

وی تصریح کرد: در خصوص تامین برق زیرساخت های فرهنگی، انتظامی و امنیتی، بیمارستان ها و مراکز رفاهی و اجتماعی اقدامات موثر و سازنده ای صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه این پروژه ها توسط ۲۰۰ نفر از نیروهای مجرب و اجرایی این شرکت، ۱۰ اکیپ پیمانکار و نیز تیم هایی از استان های معین در قالب اکیپ های عملیاتی در این ایام در حال اجرا است، اظهار داشت: در ادامه فعالیت های سال گذشته تا کنون 33 هزار متر شبکه سیمی را به کابل خودنگهدار تغییر داده و توانسته ایم مقاطع شبکه را افزایش دهیم.

ناصری با بیان اینکه ده هزار متر شبکه فشار متوسط ایجاد شد، ادامه داد: با مجموعه اقدامات انجام شده توانستیم برای تامین برق در شهر مهران، در وردی این شهر و به عنوان یک پروژه جدید، 20 درصد افزایش ظرفیت ایجاد شد.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین از سال گذشته تاکنون، تامین برق و افزایش قابلیت اطمینان در پایانه مرزی را از 7 به 35 مگاوات رساندیم .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در پایان تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه صنعت برق استان، تامین برق پایدار و ایجاد شرایطی است تا زوار محترم در این خصوص هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه