English

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

مراجعه بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین به اورژانس ایلام

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از مراجعه بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی به اورژانس و مراکز درمانی مستقر در مرز مهران خبر داد.

مراجعه بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین به اورژانس ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، هدایت حیدری زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: از ابتدای ورود زائران به استان تاکنون تعداد ۱۲ هزار و ۳۴۸ نفر به اورژانس مراجعه و از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۶۰ نفر پس از دریافت خدمات اولیه، به صورت سرپایی ترخیص شده‌اند.

وی اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به آغاز فعالیت مرکز فوریت های پزشکی و خدمات درمانی پاینه مرزی مهران در راستای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زوار اربعین حسینی، گفت: این مرکز سال گذشته با مساحت ۲ هزار متر مربع و در ۲ طبقه با اعتبار بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شد.

حیدری زاده ادامه داد: این مرکز به صورت درمان- بستر، خدمات درمانی را به افراد و زوار اربعین که کمتر از ۶ ساعت نیاز به مراقبت های پزشکی دارند ارائه می‌کند.

وی با اشاره به استقبال و حجم تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران، افزود: حضور کادر پزشکی، پرستاری و فوریت های پزشکی در این مسیر می‌تواند آرامش خاطر زائرین را فراهم کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: کمیته بهداشت و درمان اربعین استان ایلام با حداکثر توان و به صورت شبانه روزی آماده ارائه‌ خدمت در برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه