English

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خبر داد؛

اعزام روزانه ۳۰ نفر از اصحاب رسانه استان ایلام به مرز مهران

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: روزانه حدود ۳۰ نفر از اصحاب رسانه به منظور تهیه اخبار و گزارش از کنگره عظیم به مرز مهران اعزام می شوند.

اعزام روزانه ۳۰ نفر از اصحاب رسانه استان ایلام به مرز مهران

 محبی معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرگزاری موج ایلام با بیان اینکه موکب فرهنگ و شهدای رسانه امسال نیز همانند سال گذشته همزمان با شروع ورود زائران، فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این اقدام در جهت پوشش اخبار لحظه ای اربعین توسط خبرنگاران انجام شده است.

وی اضافه کرد: طی فراخوان عمومی بین اهالی رسانه، افرادی که تمایل به حضور در مهران داشته ثبت نام کردند که اعزام این افراد تا یک روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

 محبی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ نفر از اصحاب رسانه‌ در این فراخوان ثبت نام کرده اند و روزانه حدود ۲۵ تا ۳۰ نفر از خبرنگاران استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان مهران اعزام می شوند.

وی یادآور شد: این خبرنگاران شامل فعالان رسانه ای از جمله خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، هفته نامه های محلی و نمایندگی روزنامه های سراسری و منطقه ای است.

وی هدف از ایجاد این موکب را انتشار لحظه ای اخبار عنوان کرد و گفت: بی شک اصحاب رسانه در برگزاری باشکوه کنگره عظیم اربعین نقش به سزایی ایفا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه