English

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام خبر داد:

تخصیص ۶٣ میلیارد تومان مالیات برای پروژه‌های عمرانی ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: مؤدیان مالیاتی استان ایلام با تخصیص ۶٣ میلیارد تومان از مالیات پرداختی خود، ۴٨ پروژه عمرانی را در استان تأمین مالی کردند.

تخصیص ۶٣ میلیارد تومان مالیات برای پروژه‌های عمرانی ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، عزیزاله عباس‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از اختصاص ۶٣ میلیارد تومان مالیات توسط ٢٩٢١ مؤدی ایلامی به ۴٨ پروژه عمرانی در این استان خبر داد و گفت: این مؤدیان از امکان فراهم‌شده در تبصره ماده ١٠٠ قانون مالیات‌های مستقیم برای تعیین محل هزینه‌کرد مالیات‌های خود بهره برده و به توسعه استان کمک کرده‌اند.

وی اعلام کرد: از این مبلغ، ٢۶ میلیارد تومان به تکمیل پروژه‌های ورزشی و جوانان، ١٢ میلیارد تومان به حوزه فرهنگ و هنر و گردشگری، ۶ میلیارد تومان به آموزش و پرورش و ۶ میلیارد تومان دیگر به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته است. مابقی این اعتبار نیز برای پروژه‌های توسعه شهری و روستایی، امور عشایری و حمل و نقل استان هزینه خواهد شد.

عباس‌پور با اشاره به طرح «نشان‌دار کردن مالیات‌ها» که در چهارم مردادماه امسال از سوی سازمان امور مالیاتی کشور رونمایی شد، اظهار کرد: این طرح به مؤدیان اجازه داد در جریان ارائه فرم تبصره ماده ١٠٠ ، محل مصرف مالیات خود را به پروژه‌های اولویت‌دار ملی و استانی تخصیص دهند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام، مشارکت مؤدیان در تأمین مالی پروژه‌های عمرانی را گامی مهم در جهت توسعه استان ایلام و تحقق اهداف کلان کشور در حوزه عمران و آبادانی دانست و در پایان از همراهی و مسئولیت‌پذیری مؤدیان مالیاتی در این زمینه قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه