English

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام:

عملیات لوله‌گذاری طرح انتقال آب به شهر دره‌شهر در آستانه بهره برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات لوله‌گذاری طرح انتقال آب به شهر دره‌شهر با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

عملیات لوله‌گذاری طرح انتقال آب به شهر دره‌شهر در آستانه بهره برداری است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد محمدی مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام افزود: به منظور رفع افت فشار آب در بخش هایی از شهر دره‌شهر، تعویض خط انتقال قدیمی و ۳۰۰ میلیمتری آزبستی این شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بدین منظور اجرای خط انتقال آب جدید از مخزن ۵ هزار متر مکعبی واقع در سراب این شهر به طول ۲۴۰۰متر از جنس لوله فولادی ۴۰۰ میلیمتری اجرا و این پروژه با پیشرفت بیش از ۹۵ درصد در آستانه بهره برداری است.

مدیرعامل آبفا استان تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه، مشکل افت فشار آب برای سه هزار خانوار در ۷ محله مسکونی شهر دره شهر شامل کوی شهید مدنی،کوی طالقانی، کوی مطهری، مسکن مهر، زالو آباد، فرهنگیان و همچنین مرکز شهر مرتفع می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرهای دارای تنش آبی است، یاد اور شد: فاز اولیه عملیات اجرایی خط انتقال به پایان رسیده و تنها ۳۵۰ متر از اجرای این خط باقیمانده که برای این امر هم پیمانکار مشخص شده و لوله‌های مورد نیاز خریداری که با اجرا و اتمام آن، مشکل افت فشار آب این مناطق مرتفع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه