English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

آغاز عملیات روکش آسفالت ۶ کیلومتر از محور مهران به دهلران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در راستای بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل و ارتقای ایمنی جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت محور مهران به دهلران در محدوده چالاب به طول ۶ کیلومتر آغاز شد.

 آغاز عملیات روکش آسفالت ۶ کیلومتر از محور مهران به دهلران
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سیدزاهدین چشمه‌خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام افزود: این پروژه با هدف اصلاح نقاط حادثه‌خیز و بهبود کیفیت مسیر اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: این محور به دلیل نزدیکی به مرز بین‌المللی مهران و حجم بالای تردد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به وضعیت نامناسب رویه آسفالت قبلی و گزارش‌های متعدد از بروز حوادث رانندگی، اجرای این پروژه ضروری تشخیص داده شد.

چشمه‌خاور عنوان کرد: مهم‌ترین اقدامات انجام شده علاوه بر روکش آسفالت در این محور، احداث سه دوربرگردان همسطح، احداث سرعت‌کاه‌های استاندارد با نصب علائم مناسب،تعریض و بهسازی مسیر  است.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه به‌طور چشمگیری ایمنی مسیر را افزایش داده و رضایت کاربران جاده‌ای را به‌دنبال خواهد داشت و همچنین، با روان‌سازی ترافیک و کاهش زمان سفر کمک خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری کشور و از محل قرارداد ۱۱۰۰ میلیارد ریالی بهسازی و روکش راه‌های شهرستان مهران تامین می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه