English

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام خبر داد؛

پاسخگویی به بیش از ۵۰ هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا ایلام

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گرفته شده است.

پاسخگویی به بیش از ۵۰ هزار تماس مردمی توسط مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد محمدی مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفا همواره آماده پاسخگویی به  سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است، افزود: از ابتدای سال تا نیمه اول شهریورماه، بالغ بر ۵۰ هزار تماس مردمی در حوزه‌های مختلف با این مرکز برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، از هم استانی‌ها خواست، با گزارش هرگونه حادثه، قطعی یا افت فشار به سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان را در اصلاح شکستگی ها در اسرع وقت یاری نموده و از هدر رفت آب جلوگیری نمایند.

مدیر عامل آبفای استان خاطر نشان ساخت؛ با اقدامات مثبتی که در حوزه بهره برداری(شبکه و تاسیسات)  صورت پذیرفت، طبق آمار سامانه crm  ارتباطات مردمی (۱۲۲) شاهد کاهش محسوس تماس ها در خصوص افت فشار بخصوص در مناطق بالادست شهر ایلام بوده ایم.

وی خاطر نشان ساخت: فرسودگی شبکه توزیع آب شهر ایلام از چالش های اصلی شرکت آبفا برای توزیع آب است که ان شالله با کمک دولت محترم و مسئولین استانی در این جهت گامهای اساسی برداشته شود.

لازم به ذکر است ، تماس های برقرار شده در سامانه ارتباطات مشتریان (crm) بیشتر در حوزه افت و قطعی آب، اعلام حوادث آب و فاضلاب و سوالات مربوط به حوزه مشترکین و انشعابات خانگی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه