English

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

مقاومت ملت مظلوم غزه و فلسطین برگرفته از تفکر امام حسینی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه آمریکا و صهیونیسم منشاء تروریسم در جهان هستند، گفت: مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم غزه و فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی برگرفته از تفکر امام حسینی است.

مقاومت ملت مظلوم غزه و فلسطین برگرفته از تفکر امام حسینی است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر ایلام، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، هفته ایثار، مقاومت، جهاد و مجاهدت در مقابل متجاوزان، سرکشان و کسانی است که طمع تصرف آب‌وخاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توانشان به میدان آمدند.

وی با اشاره به عظمت ملت ایران اسلامی در مقابل دشمنان و شهدای عزیز که بی‌درنگ در مقابل دشمن وارد صحنه شدند و جان خود را در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند، گفت: شهدا و جانبازان فداکاری کردند تا اسلام ناب محمدی ماندگار در کشور اسلامی بماند و پرچم ایران اسلامی سرفراز باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: امروز باید از خانواده معظم شهدا که عزیزان خود را تقدیم کرده‌اند، از همه رزمندگان دلاور، آن شیرمردان و شیرزنانی که جانانه ایستادند، از ملت بزرگ ایران و از نیروهای مسلح مقتدر و شجاع و مجاهد جمهوری اسلامی ایران تکریم کنیم، چرا که امروز، روز تکریم از مقاومت و ایثار است.

حسنی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز به‌عنوان هسته مرکزی سپاه اسلام در عصر حاضر محسوب می‌شوند، افزود: نیروهای مسلح سرباز ولایت اند و آماده‌ی جان‌فشانی برای دفاع از سرزمین و از حریم ولایت بوده و برای دفاع از مظلومان عالم در هر عرصه‌ای آماده اجرای فرمان ولی امر مسلمین هستند.

وی با اشاره به جنایت های استکبار جهانی در سرزمین فلسطین اشغالی و غزه، گفت: امروز در غزه صحنه‌های بسیار دردناکی در حال رقم خوردن است و آن‌چه خودنمایی می‌کند و خود را نشان می‌دهد، تفکر امام حسینی در مقابل جبهه کفر و استکبار جهانی است و در غزه فریاد یا حسین(ع) سر داده می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه امروز صحنه‌هایی از کربلا در غزه مظلوم در حال تکرار شدن است، ابراز کرد: جلوه‌هایی از ایثار و تفکر امام حسینی در عمق وجود مردم غزه به عینه می‌بینیم، مردمی که بمباران می‌شوند از خانه‌هایشان آواره می‌شوند اما در اولین فرصت برمی‌گردند اما بازهم به مقاومت خود ادامه می دهند و به خدا توکل می کنند.

حسنی تصریح کرد: این‌ها صحنه‌های بسیار درس‌آموزی برای همه ما است، چه تفکری چه انگیزه‌ای باعث این‌همه مقاومت شده‌است،غیز از تفکر امام حسینی چزیز دیگری نمی‌تواند باشد، هدایت‌های مقام معظم رهبری، به طور قطع در مقاومت و روحیه تسلیم ناپذیری مردم مظلوم غزه، بسیار مؤثر است.

وی گفت: هر روز فرماندهان عالی‌رتبه آمریکا،اروپا و سرانشان در رفت‌وآمد به سرزمین های اشغال فلسطین هستند، امروز رژیم اشغالگر قدس در تنگنا و گرداب فرورفته است، با سلاح‌های جدید و تجهزات به روز از رژیم غاصب اسرائیل حمایت می کنند اما در برابر مقاومت و ایستادکی مردم مظلوم غزه ناتوان و عاجز هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ابراز کرد: حمایت‌های آشکار و پنهان و اطلاعاتی، طراحی‌ها و نقشه‌هایی که در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد، در برابر ایستادگی و مقاومت مردم مظولم فلسطین عاجر مانده است و با وجود همه خسارت‌ها، ویرانی ها و جنایت‌ها، موج حمایت از مطلومان و غلبه بر آمریکا همه جهان را فرا گرفته است .

وی افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر، هر روز جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم متهم می کنند اما آنها کسانی هستند که سلاح‌های اتمی را بر روی مردم ژاپن ریختند در آن واحد صدها هزار انسان بی‌گناه را کشتند، آن‌ها تروریست‌ها را در دامن خودشان برای ترور و کشتار مردم بی‌گناه ایران آموزش و هدایت کردند و پیامد آن شهادت بیش‌از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران براثر عملیات‌های تروریستی بوده است.

حسنی ابراز کرد: نخبگان، دانشمندان کشور و عناصر علمی و پیش برنده توسعه ایران اسلامی را به شهادت رساندند، امروز شاهد هستیم که آنها پیچیده‌ترین روش‌ها را برای ترور مردم مظلوم فلسطین و غزه به کار می برند و در جدیدترین روش ترور آنها، ترور بر مبنای سایبری است و از این تکنولوژی برای کشتن انسان‌های بی‌گناه به‌صورت دسته‌جمعی و در آن واحد استفاده می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه آنها خودشان مبدا تروریست و تفکرشان تروریستی است، افزود: این‌همه کودک و زن و بی‌گناه بی‌پناه غیرمسلح روزانه در زیر بمباران های وحشیانه صهیونیست‌ها که بمب و سلاح آنها از آمریکا تأمین می‌شود اما خدای متعال وعده داده است که پیروزی نهایی از آن مستضعفان است و در جهان حاکم خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ارادت مردم ما به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)، مکتب اسلام و مکتب امام حسین(ع) و وحدت و انسجام رمز پیروزی و مقابله در برابر استکبار جهانی است و باید بدانیم که اسلام پیروز و سرافراز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه