English

استاندار ایلام:

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران احداث می‌شود

استاندار ایلام گفت: احداث قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی مهران مهمترین مطالبه خبرنگاران است که این خواسته اصحاب رسانه از امروز تعیین تکلیف و تا پایان هفته جاری اجرایی می‌شود.

 قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه در آیین قدردانی از خبرنگاران فعال حوزه اربعین اظهار کرد: قرارگاه رسانه‌ای خبرنگاران باید در گلوگاه و بهترین نقطه پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران قرار بگیرد.

وی افزود: خبرنگاران استان با عشق، خستگی‌ناپذیر و با پای دل به میدان پرافتخار اربعین آمدند و در ثبت و ضبط حماسه بزرگ‌ اربعین در استان تلاش کردند.

بهرام‌نیا با اشاره به ثبت لحظات ماندگار جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس توسط شهید آوینی، یادآور شد: شهید مرتضی آوینی در مقطع بسیار سخت و سهمگین دوران دفاع مقدس با دوربین و قلم خود با تهیه خبر و فیلم، مستندهای زیبایی را از جنگ تهیه کرد و با هنرنمایی این صحنه‌ها را برای آیندگان به رشته تصویر درآورد، خبرنگاران صاحب ذوق ایلامی نیز با تاسی از این شهید حماسه‌ها و زیبایی های اربعین را ثبت و ضبط کنند.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان ایلام با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، بیان کرد: نقد منصفانه و انعکاس مشکلات مردم‌ با پشتوانه مستندات، بهترین هدیه خبرنگاران به مدیران است چرا که پیشنهادات سازنده خبرنگاران برای رفع مشکلات و کاهش موانع سازنده است.

وی در خصوص کاهش تصادفات منجر به فوت در استان ایلام گفت: اربعین امسال در مقایسه با اربعین سال گذشته ۵۷ درصد تصادفات منجر به فوت کاهش یافت و باتوجه به ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مطلوب طی سال‌های اخیر، برگزاری اربعین در سال‌های آینده با کمترین چالش همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: شهدا با نثار خون خلق امنیت و اقتدار کردند و تولید علوم و فناوری و تکنولوژی مرهون ایثار و استقامت و جهاد رزمندگان است و دفاع مقدس در واقع نماد پرافتخار برای نسل‌های آینده است که برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

استاندار ایلام بیان کرد: مردم ایران در دفاع مقدس با همه وجود ایستادگی کردند و امروز در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جایگاه نظام جمهوری اسلامی ممتاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه