English

عصر امروز صورت گرفت؛

برگزاری آیین میهمانی لاله ها در مزار شهدا صالح آباد

عصر امروز آیین میهمانی لاله ها در مزار شهدا صالح آباد با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

برگزاری آیین میهمانی لاله ها در مزار شهدا صالح آباد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در مراسم ملی و سراسری آیین میهمانی لاله ها با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: مسئولیت ادامه راه شهدا بر عهده ماست که کار سختی است و باید تلاش شود این مسئولیت را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید امین باشند اضافه کرد: نباید در حکومت اسلامی و حاکمیت که نتیجه خون شهداست با نگاه مادی به منصب‌ها نگاه کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: بالاترین خیانت به شهدا نگاه های مادی برای کسب قدرت است و نباید شاهد چنین نگاهی در حکومت اسلامی باشیم.

وی اضافه کرد: امنیت و ارامش امروز را مدیون پرپر شدن هزاران شهید هستیم که برای دفاع از اب و خاک کشور جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: برخی افراد با گرفتن آرا مردم در جایگاهی قرار میگیرند که عملکردشان مایه شرمساری است و باید مدعی العموم به این قضایا ورود کند.

محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیر در ادامه این مراسم گفت: استان ایلام دارای ۶۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس است و در سال جاری ۱۲۰ یادواره توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شده است.

وی به ۵ هزار دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان اشاره کرد و افزود: طی هفته دفاع مقدس ۱۴ برنامه توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اجرا شده است که یکی از آنها دیدار همزمان با ۳۰۰ خانواده های معظم شهدا با مشارکت دستگاه های اجرایی مختلف بوده است.

رحیمی ادامه داد: موزه آثار شهدای استان ایلام در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

این مسیول همچنین به احداث دارالقرآن نیز اشاره کرد و افزود: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۸۵ درصد پیشرفت در حال اجراست و برنامه اصلی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری احداث آسایشگاه جانبازان و خانه ایثار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه