English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام:

جشنواره طعم امید در ایلام برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از برگزاری جشنواره طعم امید در استان خبر داد.

حجم ویدیو: ۴۸.۸۷M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۳ دانلود ویدیو
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، فرزاد شریفی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام  گفت: جشنواره طعم امید با حضور ۱۵ نفر از معلولان شامل معلولان حرکتی جسمی ، کم بینایان ،  نابینایان و سندرم داوون در استان برگزار می شود .

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد اعتماد به نفس و نشان دادن توانمندی جامعه معلولان و همچنین نشان دادن توانایی این قشر در جامعه و ورود این ها در بازار کار است .

شریفی تصریح کرد : در سطح ۵ استان غربی کشور و در اولین  مرحله مسابقات در سطح استان ها و از هر استان ۳ نفر انتخاب و به مرحله منطقه ای به میزبانی کرمانشاه شرکت می کنند و برندگان استان ها برای مرحله کشوری راه می یابند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام عنوان کرد: ترویج غذاهای سنتی و فرهنگ خوراک بومی کمک به  معرفی توانمندی های افراد دارای معلولیت در حوزه اشتغال گردشگری و مناسب سازی و لزوم توجه بیشتر تأسیسات  و اماکن گردشگری برای دسترس پذیر شدن این افراد از دیگر اهداف این جشنواره است .

وی ادامه داد: این جشنواره از ۲۴  مهرماه آغاز می‌شود و با مشارکت بهزیستی استان و اجرای آن توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام در رستوران سنتی بلوط واقع در شهر ایلام برگزار می شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه