English

انواع آبرسان کلینیک

در این مطلب اول باهم درباره برند کلینیک می خوانیم.

انواع آبرسان کلینیک
به گزارش خبرگزاری موج

 ،کلینیک یه برند آمریکاییه که اولین بار توی سال ۱۹۶۸ توسط یه پزشک پوست به اسم دکتر نورمن اورنترایچ و یه نویسنده‌ معروف مجله به نام کارول فیلیپس راه ‌اندازی شد. ماجرا از جایی شروع شد که کارول فیلیپس مقاله ‌ای در مورد اهمیت مراقبت از پوست نوشت که نظر یه نفر خیلی خاص، یعنی اِوِلین لادر (دختر موسس برند استی لادر) رو جلب کرد. اِوِلین با الهام از اون مقاله و با همکاری دکتر اورنترایچ و کارول فیلیپس، تصمیم گرفت یه برند آرایشی و مراقبت از پوست با تمرکز روی محصولات بدون آلرژی و آزمایش ‌شده راه ‌اندازی کنه.

این برند خیلی زود تونست بازار آمریکا رو تسخیر کنه و به ‌مرور به بازار های جهانی هم وارد شد. یکی از دلایلی که این مارک این ‌قدر سریع پیشرفت کرد، این بود که همیشه به حرف مشتری ‌هاش گوش می ‌داد و محصولاتی رو تولید می کرد که واقعا نیاز داشتن. مثلا وقتی دیدن که خیلی از مردم دنبال محصولات ضد پیری هستن، سری «Anti-Aging» خودشون رو راه ‌اندازی کردن که تا امروز هم جزء محبوب ‌ترین ‌هاست.

آشنایی با انواع آبرسان های کلینیک:

برند کلینیک از اونجایی که برند مطرح و پرفروشی هست، و همونطور که گفتم مهم ترین موضوع برای سازنده ی این برند، نیاز و تقاضای مشتری هاست، پس میدونی هدفش از تولید کردن چندین نوع و مدل آبرسان این بوده که تمام سنین، تمام جنسیت ها و نیاز همه ی مشتری هارو برطرف کنه. دقیقا دلیل این همه تنوع محصولی که برند کلینیک داره، اینه که بتونه تمامی مشتری هاش رو از خودش راضی نگه داره و برای هر سلقیه و هر نوع پوستی با هر مشکلی، محصولی در دست داشته باشه.

حالا در دامه میخوام با انواع آبرسان کلینیک آشنات کنم و راهنماییت کنم تا بتونی بهترینش رو برای خودت انتخاب کنی و از داشتن پوستی درخشان، صاف و سالم نهایتِ لذت رو ببری!

انواع آبرسان کلینیک، شامل چه مدل هایی میشه؟

۱. آبرسان «آبرسان ۱۰۰ ساعته کلینیک»

این مدل، یکی از محبوب‌ترین آبرسان‌های کلینیکه و حسابی بین کسایی که پوستشون نیاز به رطوبت رسانیِ طولانی‌مدت داره پرطرفداره. همون‌طور که از اسمش میشه حدس زد، این آبرسان تا 100 ساعت پوستت رو مرطوب نگه می‌داره و کمک می‌کنه پوستت خودش رو دوباره ترمیم کنه پس با این حساب خاصیت جوانسازی هم داره.حتی اگر پوستی خشک هم داری، به‌خاطر وجود هیالورونیک اسید، خیلی خوب روی پوستت جواب می‌ده.

ترکیبات اصلی: هیالورونیک اسید، آلوئه ورا، کافئین

آبرسان کلینیک پوست خشک

۲. آبرسان «CLINIQUE Dramatically Different Moisturizing lotion ۱۲۵ml»

این مدل از آبرسان کلینیک پوست خشک، برای افراد با پوست خشک تولید شده و رطوبت رسانی 8 ساعته ای برای پوست انجام میده. رطوبت رسانی 8 ساعته داره و بافتش ژلی و سبکه باعث ایجاد ایجاد تعادل در رطوبت پوست میشه و همچنین مناسبه استفاده به عنوان پرایمر هست.

این محصول از کلینیک بدون ایجاد جوش و آکنه به بهترین شکل ممکن رطوبت پوست رو تامین میکنه و به خاطر فرمولاسیون و ترکیبات اون پوست رو اصلا چرب یا سنگین نمیکنن.در واقع این آبرسان چربی وآب پوست رو در تعادل نگه میداره.ترکیبات اصلی: هیالورونیک اسید، سرامیدها

۳. آبرسان « Moisture Surge Eye ۹۶-Hour Hydro-Filler Concentrate»

پوست زیر چشمات به یه مراقبت ویژه نیاز داره، این آبرسان مخصوص دور چشم‌ها طراحی شده. پوست اطراف چشم خیلی نازک و حساسه، بنابراین کلینیک یه فرمول خاص برای این ناحیه درست کرده. این ژل سبک، فوراً جذب پوست می‌شه و پوست زیر چشمت رو به مدت ۹۶ ساعت هیدراته نگه می‌داره. این محصول به دلیل داشتن کافئین، می‌تونه به کاهش پف و تیرگی دور چشم کمک کنه و پوست دور چشمت رو سالم تر و درخشان تر نشون بده.

ترکیبات اصلی: هیالورونیک اسید، کافئین، عصاره آلوئه ورا

آب رسان

۴. آبرسان « Dramatically Different Moisturizing Gel Oil-Free»

این مدل یکی دیگه از محصولات پرفروش کلینیکه که این هم مثل مدل اول، بیشتر مناسب پوست‌های چرب و مختلطه. فرمولاسیونش خیلی سبکه و به‌خاطر ترکیباتش، بدون اینکه چربی اضافی روی پوست بزاره، پوست رو مرطوب می‌کنه. این محصول بر پایه آب ساخته شده و فاقد روغنه پس حسابی به درد کسایی میخوره که پوست چربی دارن، چون این محصول اویل-فیری هست و سبب چربی اضافه روی پوستت نمیشه، بنابراین برای کسایی که پوست چربی دارن و دنبال یه مرطوب‌کننده سبک و زود جذب هستن، بینظیره.

این مدل به جذب سریع معروفه و کمک می‌کنه پوستت بدون حس چربی و سنگینی، نرم و مرطوب بشه.

ترکیبات اصلی: هیالورونیک اسید، پروتئین آفتابگردان، عصاره جو

۵. آبرسان « Clinique ID»

این محصولِ هیجان انگیز به طراحی خاص و جالبش معروفه. در واقع کلینیک یه سیستم سفارشی‌سازی برای مرطوب‌کننده‌هاش درست کرده که بهت اجازه می‌ده آبرسان مخصوص نیازهای پوست خودت رو انتخاب کنی. این محصول شامل یه بیس آبرسانه که میتونه ژل، لوسیون یا کرم باشه و یه بوستر فعال همراهش داره که می‌تونی بسته به نوع پوست و مشکلاتی که داری، ازش استفاده کنی. مثلاً اگه پوستت چربه و منافذ باز داری، می‌تونی یه بوستر کنترل چربی به آبرسانت اضافه کنی.

این محصول برای اونایی که می‌خوان محصولشون دقیقاً مطابق با نیاز پوستشون باشه، عالیه!

۶. آبرسان « Superdefense SPF ۲۵ Fatigue + ۱st Signs of Age Multi-Correcting Cream»

این کرمِ چندکاره نه‌تنها پوستت رو آبرسانی می‌کنه، بلکه از پوستت در برابر نشونه‌های پیری که جلوی آینه متوجه‌شون میشی هم محافظت می‌کنه. همچنین SPF 25 داره که در طول روز از پوستت در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنه و جلوی آسیب رسوندن خورشید به پوستت رو میگیره. این آبرسان علاوه بر مرطوب‌کردن پوست، ضدپیری و حاوی SPF 25 برای محافظت در برابر آفتابه.

ترکیبات اصلی: عصاره برگ درخت چای، هیالورونیک اسید، ضدآفتاب‌های شیمیایی

گرم

جمع بندی

حالا که با چند نوع از انواع آبرسان‌ کلینیک آشنا شدی و متوجه تفاوت آبرسان های کلینیک شدی، می‌تونی انتخاب بهتری برای پوستت داشته باشی. اگه دنبال یه آبرسان همه‌کاره هستی که به پوستت رطوبت طولانی‌مدت بده، حتماً از آبرسان مناسب پوستت استفاده کن و به آبرسان های کلینیک اعتماد کن، اونا مراقب پوستت هستن!

کلینیک در تولید کردنِ آبرسان‌های فاقد عطر و مواد حساسیت‌زا تخصص داره و تقریباً همه محصولاتش برای انواع پوست مناسبه. مهم نیست پوستت چرب، خشک یا مختلط باشه، حتماً یکی از این آبرسان‌ها می‌تونه نیاز پوستت رو برآورده کنه و به پوستت درخشش و جذابیت بینظیری ببخشه.

خرید انواع آبرسان کلینیک

اگه دنبال خرید محصولات آرایشی و بهداشتی هستی، می‌تونی با خرید از فروشگاه آنلاینِ مای سفورا، انتظار یه تجربه‌ی خرید خوب داشته باشی. این فروشگاه آنلاین تنوع بالایی از برندهای معتبر مثل کلینیک، دیور، نارس و کلی برند دیگه داره. خیلی راحت می‌تونی محصولات مختلف رو بررسی کنی و نظرات خریداران رو بخونی.

مای سفورا معمولاً تخفیف‌های خاصی هم داره، و بعضی وقت‌ها با خرید محصولات به یه حد مشخص، اشانتیون و محصول رایگان می‌گیری. در کل، خرید از این فروشگاه باعث می‌شه هم به محصولات اصلی دسترسی داشته باشی و هم تجربه خریدی راحت و لذت‌بخش داشته باشی!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه