English

آغاز پروازهای فلای دبی به مقصد کیش

شرکت هواپیمایی فلای دبی، با آغاز پروازهای خود به کیش در روز شنبه ۱۷ شهریور، پتانسیل جدیدی برای توسعه اقتصادی و توریستی این جزیره ایجاد کرده است. در مراسمی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی، دفتر جدید این شرکت در فرودگاه بین‌المللی کیش افتتاح شد.

آغاز پروازهای فلای دبی به مقصد کیش
به گزارش خبرگزاری موج

، شرکت هواپیمایی فلای دبی، با آغاز پروازهای خود به کیش در روز شنبه ۱۷ شهریور، پتانسیل جدیدی برای توسعه اقتصادی و توریستی این جزیره ایجاد کرده است. در مراسمی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی، دفتر جدید این شرکت در فرودگاه بین‌المللی کیش افتتاح شد.

 

جزئیات پرواز کیش-دبی

عزت‌الله محمدی، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، از پروازهای هفتگی این شرکت (شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه) در مسیر دبی-کیش خبر داد و از همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، نمایندگان فلای دبی و بخش خصوصی کیش قدردانی کرد.

محمدی تأکید کرد که استمرار این پروازها به همکاری مستمر بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش بستگی دارد و در صورت استقبال، امکان افزایش پروازها به روزانه وجود دارد. وی بر مزایای این پرواز برای جزیره کیش در حوزه‌های اقتصادی، ترانزیت و جذب توریست از مسیر دبی و سایر شهرها تأکید کرد. اهمیت این پرواز به‌ویژه در افزایش امکانات ترانزیت و کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل برای بازرگانان و تجار کیش مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: سافاری در صحرای دبی

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، از افزایش پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به کیش در هفته آینده خبر داد. به گفته‌ی عزت‌الله محمدی، پیگیری‌های انجام‌شده با شرکت‌های هواپیمایی مختلف، از جمله کیش، آسمان، چابهار، فلای پرشیا و آتا، منجر به افزایش پرواز کیش به مقاصد مختلف، به‌ویژه مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و در نهایت هم خرید بلیط کیش تهران خواهد شد.

محمدی همچنین از حضور شرکت‌های هواپیمایی دیگر مانند العراقیه در شش ماهه دوم سال در کیش خبر داد و بر تداوم پروازهای شرکت هواپیمایی کیش به دبی تأکید کرد.

حمید قدیمی، مدیر شرکت فلای دبی در ایران، با اشاره به رسیدن تعداد شهرهایی که فلای دبی به آنها پرواز دارد به هشت شهر در ایران، این پرواز جدید را گامی مهم برای اتصال جزیره کیش به شبکه بین‌المللی پروازی فلای دبی و امارات دانست. وی بر پتانسیل‌های اقتصادی این پرواز برای کیش و دسترسی به بیش از ۲۵۰ شهر در سراسر جهان با استفاده از شبکه پروازی گسترده فلای دبی و امارات، تأکید کرد. قیمت بلیط پروازهای اکونومی ۳۷۰ دلار اعلام شده است. این قیمت در ابتدا با هزینه ویژه و اقتصادی خواهد بود.

شرکت هواپیمایی فلای دبی با ۸۴ فروند هواپیمای خود، به ۱۲۲ کشور در جهان پرواز دارد. این پروازها با دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس ارائه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه