English

در راستای بررسی تحقق اهداف و همدلی با همکاران و شبکه فروش

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان خراسان رضوی

مدیرعامل بیمه کوثر با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ستادی برای بازدید از سرپرستی استان خراسان رضوی در این استان حضور یافت.

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه  برای رصد و بررسی عملکرد سرپرستی استان خراسان رضوی در این استان حضور یافت و شنونده دغدغه‌های شبکه فروش و کارکنان این سرپرستی بود.

ایشان در این نشست صمیمی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک ربیع الاول با اشاره به روحیه میهمان‌نوازی و خدمت‌رسانی مردم خراسان رضوی افزود: به یمن حضور امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در شهر مشهد، مردم این شهر رسم خدمت‌رسانی  را از سال‌های دور فرا گرفته‌اند و اهمیت جایگاه و تکریم نیروی انسانی برای شما عزیزان همواره مهم و حائز اهمیت بوده است. بیمه کوثر نیز به مدد تلاش‌های شما همکاران گرامی توانسته است به برکت نام خود که خیر کثیر است در راه جلب رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنها قدم بردارد.

وی در ادامه با بررسی عملکرد شبکه فروش و نمایندگان این استان، آنها را به مدیریت ریسک بیش از پیش در راستای افزایش رضایت مشتریان و سودآوری تشویق کرد و توجه ویژه به ترکیب پرتفوی متوازن در کلیه رشته‌ها و همچنین ارائه خدمات برخط در حوزه صدور و خسارت را از اهم برنامه‌های بیمه کوثر خواند.

در پایان این دیدار مدیرعامل بیمه کوثر در فضایی دوستانه با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش به گفت‌و‌گو نشست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه