English

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان:

حمله تروریستی کرمان جنایت ضدبشری است

رئیس‌جمهوری اسبق افغانستان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، این حمله تروریستی را محکوم نمود.

حمله تروریستی کرمان جنایت ضدبشری است
به گزارش خبرگزاری موج

، « حامد کرزی » رئیس‌جمهور پیشین ‎افغانستان وقوع انفجار در اجتماع مردمی در شهر ‎کرمان را که باعث شهادت و جراحت تعدادی زیادی از مردم ایران شد، «شدیدا تقبیح نموده و این عمل تروریستی را جنایت ضد بشری و در تضاد با تمام اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی می‌داند». 

در بیانه دفتر کرزی آمده است: رئیس‌جمهور پیشین عمیق ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های قربانیان این حادثه اسفبار و مردم و حکومت کشور دوست و برادر ‎ایران ابراز نموده از بارگاه خداوند لایزال برای شهدا بهشت برین و برای مجروحین شفای عاجل استدعا می‌نماید. 

همچنین «عبدالله عبدالله» رئیس پیشین شورای مصالحه ملی در افغانستان در پیامی ابراز داشت: متأسفانه حملات دهشت‌افکنانه در کرمان در کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران باعث شهادت‌ و زخمی شدن صدها تن گردیده است.

مقام سابق افغانستان در ادامه گفت: درحالی‌که این حملات دهشت‌افگنانه، جنایتکارانه و خلاف ارزش‌های انسانی و اسلامی را با شدیدترین الفاظ محکوم می‌کنیم، مراتب تسلیت و هم‌دردی خویش را با خانواده‌های قربانیان، حکومت و مردم جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌داریم و برای شهدا از خداوند بهشت‌ برین و برای مجروحان شفای عاجل استدعا داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه