English

خبرگزاری موج گزارش می‌دهد:

چرا جنجال جدید صهیونیست‌ها علیه ایران مضحک است؟

«در پی شکست حمله دومرحله‌ای اخیر صهیونیست‌ها به یک مرکز نظامی در کشورمان، واقعیت‌های تازه‌‌ای از قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس برای افکار عمومی منطقه و جهان آشکار شده است.»

چرا جنجال جدید صهیونیست‌ها علیه ایران مضحک است؟
به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج

، رژیم اشغالگر قدس به‌تازگی در اقدامی که بسیاری آن را واکنش به حمله موشکی-پهپادی گسترده کشورمان به عمق اراضی اشغالی عنوان کرده‌اند، جنجال تازه‌ای را به پا کرده است. جنجالی که بیش از پیش برای این رژیم و حامیان بین‌المللی آن ایجاد بی‌آبرویی کرده است. در این راستا، براساس گزارش‌های موجود، چند ریزپرنده در نزدیکی یکی از پایگاه‌های نظامی کشورمان در استان اصفهان، با مقابله پدافند هوایی رو به رو شده و ساقط شده‌اند.

در عین حال، گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که سامانه‌های پدافندی ایران توانستند چند موشک شلیک شده صهیونیست‌ها را نیز با موفقیت رهگیری و ساقط کنند. معادله‌ای که در کلیت خود حمله دو مرحله‌ای صهیونیست‌ها به کشورمان را خنثی کرده است. با این حال، در مورد جار و جنجال‌های جدید صهیونیست‌ها علیه کشورمان، ۲ نکته قابل توجه وجود دارد که حتی خودِ افکار عمومی و تحلیلگران صهیونیست و البته جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای بین‌المللی نیز به نحو ویژه ای به آن‌ها پرداخته‌اند.

اولا، نکته قابل تامل در مورد اقدام شکست خورده اخیر صهیونیست‌ها این است که حتی خودِ مقام‌های ارشد رژیم اشغالگر قدس نیز این اقدام را گردن نگرفته و نپذیرفته‌اند. در واقع، این اقدام به قدری مضحک و تحقیرکننده بوده که رژیم اشغالگر قدس در عین اینکه مشخص است در پسِ آن قرار داشته، از پذیرش آن ابا دارد. در این راستا، شاهد بوده‌ایم که شماری از چهره‌های تندور حاضر در دولت نتانیاهو نظیر ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که نتانیاهو و دولتش باید هر چه سریع‌تر استعفا دهند.

جدای از این‌ها، در فضای مجازی، کاربران عرب و صهیونیست به نحو گسترده‌ای اقدام اخیر رژیم اشغالگر قدس را مسخره کرده و آن را مایه تحقیر بیشتر برای رژیم صهیونیستی در برابر ایران ارزیابی کرده‌اند. فراموش نکنیم که ایران به صراحت مسئولیت حمله موشکی-پهپادی به عمق اراضی اشغالی که در انتقام‌جویی از اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری کشورمان و به شهادت رساندن شماری از فرماندهان سپاه قدس انجام شد را برعهده گرفت با این حال، صهیونیست‌ها از ترس ایران حاضر نیستند کاری که خود انجام داده‌اند را گردن بگیرند.

دوم اینکه به‌تازگی بسیاری از ناظران و تحلیلگران به‌طور خاص به این مسئله اشاره داشته‌اند که اقدامات اخیر صهیونیست‌ها نشان داده که تا چه اندازه میان مواضع اعلامی و قدرت‌نمایی‌های ظاهری رژیم اشغالگر قدس و واقعیت‌های این رژیم فاصله و تفاوت وجود دارد. ایران به گفته منابع غربی با بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به عمق اراضی اشغالی حمله کرد با این حال، صهیونیست‌ها از وحشت واکنش ایران با چند پهپاد ابتدایی پیتزابَر دست به جنجال‌سازی زده‌اند.

مسئله‌ای که با بازتاب‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی نیز همراه شده و به‌زعم بسیاری حاکی از این مسئله است که اساسا رژیم اشغالگر قدس در شرایط کنونی تمایلی به دریافت یک پاسخ دردناکِ بزرگ‌تر از ایران ندارد و صرفا حرکتی را با هدفِ کاهش دادن سطح فشارهای عمومی علیه خود انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه