English

رئیس اسبق موساد:

بنیامین نتانیاهو اصلا استراتژی ندارد

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سخنانی از نخست‌وزیر این رژیم منحوس به‌شدت انتقاد کرد و گفت: او هیچ استراتژی ندارد.

بنیامین نتانیاهو اصلا استراتژی ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، «تامر باردو» رئیس اسبق موساد با انتقاد از رئیس کابینه تندرو تل‌آویو گفت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، نه استراتژی دارد و نه چشم‌اندازی برای آینده، و تنها چیزی که برای او اهمیت دارد، باقی ماندن در قدرت است.

طبق گزارش سایت النشره، رئیس اسبق موساد خاطرنشان کرد: نتانیاهو ما را به سمت فاجعه می‌کشاند و پیروزی که از آن صحبت می‌کند به‌معنای از دست دادن سربازان بیشتر است.

وی تاکید کرد: مردم باید به خیابان‌ها بیایند و به نتانیاهو و کابینه‌اش بگویند که کنار بروند و ما را رها کنند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش رژیم اشغالگر، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

امروز جنگ جنایتکارانه در نوار غزه در حالی وارد دویست و شصتمین روز شده که رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهدافش ناکام مانده و در شرایطی به سر می‌برد که نه‌تنها توان نابود کردن حماس را ندارد، بلکه قادر به آزاد کردن اسرای خود نیست و حملات مقاومت فلسطین نیز همچنان به قوت خود باقی است.

طولانی شدن جنگ و شکست کابینه نتانیاهو در دستیابی به اهداف و در ر‌ٔس آنها آزادی اسرای صهیونیست اختلافات داخلی میان صهیونیست‌ها را تشدید کرده است و مخالفان خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه