English

نخست وزیر پاکستان:

سکوت جهان در قبال ترور اسماعیل هنیه تاسف‌بار است

شریف، نخست وزیر پاکستان با اشاره به عملیات تروریستی علیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران تصریح کرد: ترور «اسماعیل هنیه» با پایمالی همه قوانین بین‌المللی صورت گرفت و سکوت جهان در قبال این اقدام تروریستی تاسف برانگیز است.

سکوت جهان در قبال ترور اسماعیل هنیه تاسف‌بار است
به گزارش خبرگزاری موج

، شهباز شریف طی سخنانی در نشست نمایندگان پارلمانی احزاب ائتلافی دولت در اسلام‌آباد اظهار داشت که خوی وحشیانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باعث تشدید تجاوزات ارتش اشغالگر اسرائیل علیه غیرنظامیان بی دفاع در غزه شده است.

وی با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونسیتی در ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: این حمله یک قتل فرا سرزمینی بود که منجر به پایمالی تمامی قوانین بین الملل شد.

شریف با بیان اینکه همه جهان حمله مرگبار به اسماعیل هنیه در ایران را محکوم کرده است، گفت: هر روز مردم در غزه جان خود را از دست می دهند.

نخست وزیر پاکستان گفت که صهیونیست‌ها با نقض حاکمیت ارضی کشورها دست به ترور می زنند با این حال سکوت مجامع بین المللی در قبال تجاوزات و اقدامات تروریستی اسرائیل تاسف برانگیز است.

وی خواستار یکپارچگی نیروهای سیاسی پاکستان برای روشنگری علیه جنایات رژیم صهیونیستی شد و گفت: پاکستان به حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین و نبرد مشروع آنان برای آزادی قدس شریف ادامه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه