English

سخنگوی حماس:

انتخاب سنوار به دشمن درباره ورود به مرحله جدید مقاومت است

سخنگوی حماس تاکید کرد: انتخاب «یحیی السنوار» پاسخی سیاسی به ترور شهید هنیه و پیامی برای دشمن است که حماس وارد مرحله جدیدی از مقاومت شده است.

انتخاب سنوار به دشمن درباره ورود به مرحله جدید مقاومت است
به گزارش خبرگزاری موج

، جنبش مقاومت اسلامی حماس در تصمیمی که موید استواری آن در رویکرد مقاومت است، فرمانده یحیی السنوار را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش و جانشین شهید اسماعیل هنیه برگزید.

«جهاد طه»، سخنگوی حماس در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد که انتصاب فرمانده یحیی السنوار به عنوان رئیس جنبش حماس و جانشینی رهبر شهید اسماعیل هنیه، صرفاً یک تصمیم تصادفی نبوده، بلکه پس از یک سری رایزنی‌ها و بحث‌های داخلی در جنبش مطابق با چارچوب‌های سازمانی اتخاذ شده است.

طه خاطرنشان کرد: جنبش حماس از زمان شهادت شیخ «احمد یاسین» بنیانگذار جنبش و همچنین پس از شهادت رهبر معبدالعزیز الرنتیسی» و همچنین شیخ «صلاح شحاده» و همه رهبرانی که مرحله جدیدی را در کار مقاومت پایه گذاری کردند و با وجود چالش‌های بزرگ در تعیین مسیر جنبش حماس سهیم بودند، به توسعه و تحول خود ادامه داده است.

طه با بیان اینکه تصمیم انتصاب السنوار پس از بررسی دقیق از جانب رهبران و اعضای جنبش گرفته شد، پیش بینی کرد که این انتصاب در مواجهه با چالش‌های کنونی تأثیر مثبتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: السنوار که از رهبران برجسته جنبش حماس محسوب می‌شود با وجود شرایط سخت و چالش‌های بزرگ، مرحله کنونی را عاقلانه و موثر رهبری خواهد کرد.

طه در این گفت‌وگو تاکید کرد که انتصاب السنوار پیامی قوی در مورد اعتبار جنبش حماس و مشروعیت رهبری آن است و نشان دهنده تداوم اهداف آن در دفاع از حقوق مردم فلسطین و تداوم رویکرد جنبش حماس در مقابله با اشغالگران با تمام قوا و تلاش در همه جبهه‌ها است.

این سخنگوی حماس در پایان سخنان خود اظهار داشت که جنبش حماس به ارسال پیام‌های خود به جامعه بین‌المللی و اشغالگران ادامه می‌دهد و به اصول و ارزش‌های خود برای دستیابی به اهدافی که به خاطر آنها از همه اقشار مردم فلسطین حمایت می‌کند، متعهد خواهد ماند به امید اینکه دوره السنوار شاهد تحولات مثبت در همه عرصه‌های پروژه مقاومت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه