English

آمریکا مدعی شد:

حمله متقابل احتمالی ایران به تل آویوو، مذاکرات آتش‌بس غزه را تضعیف می‌کند

یک مقام ارشد آمریکا روز جمعه در حالی که بسیاری از تحلیلگران منطقه حتی اسرائیلی بر این باورند که رژیم صهیونیستی به دنبال آتش بس نیست، ادعا کرد که حمله متقابل احتمالی ایران به تل آویوو می تواند مذاکرات آتش بس غزه را تضعیف کند.

حمله متقابل احتمالی ایران به تل آویوو، مذاکرات آتش‌بس غزه را تضعیف می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از "الجزیره انگلیسی" این مقام آمریکایی که نامی از او ارائه نشده است در خصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه گفت: پیش از این اختلافاتی وجود داشت، اکنون یک "پیشنهاد" نهایی در مورد هر موضوع و اختلاف باقی مانده وجود دارد.

وی ادعا کرد: به عبارت دیگر، اکنون هیچ مانع بزرگی برای رسیدن به خط پایان مذاکرات وجود ندارد. یک راه حل موجود است و مذاکره کنندگان اکنون در حال بررسی جزئیات نهایی هستند.

این مقام آمریکا بدون توجه به حق قانونی و مشروع ایران در دفاع از حاکمیت خود در مقابل اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: همه مذاکره کنندگان میل شدیدی برای «به نتیجه رساندن این موضوع» دارند و تنها مانعی باقی مانده نوعی حمله تلافی جویانه احتمالی از سوی ایران است. مقامات دولتی سعی می کنند تا مطمئن شوند که در آخر هفته هیچ انتقامی وجود نخواهد داشت.

وی ادعا کرد: پیام کنونی آمریکا به ایران این است که: «چنین کاری نکنید. عواقب چنین حمله ای فاجعه بار خواهد بود و اگر ایران چنین کاری انجام دهد، آمریکا برای همه احتمالات آماده است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه