English

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی:

پیروزی برای ترامپ شورشگر و شومن در انتخابات وجود ندارد

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی به «دونالد ترامپ» هشدار داد و خطاب به این نامزد انتخابات ۲۰۲۴ گفت او به عنوان «شورشگر و شومن» احتمالا در انتخابات پیروز نمی‌شود.

 پیروزی برای ترامپ شورشگر و شومن در انتخابات وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه سرشناس آمریکایی در برنامه «میت دِ پرس» از تلویزیون ان‌بی‌سی بیان کرد: « دونالد ترامپ سیاست‌های خوبی برای آمریکا دارد و اگر در حوزه مناظره هم سیاستی داشته باشد، می‌تواند در انتخابات پیروز شود، اما دونالد ترامپ به‌عنوان شورشگر و شومن احتمالا پیروز انتخابات نمی‌شود.»

این سناتور از ایالت کارولینای جنوبی افزود: «به دنبال این هستم که ترامپ در ۸۰ روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری بیاید و درباره کارهایی که می‌خواهد برای کشورمان، مسئله مرزها و کاهش تورم انجام دهد، گفت‌وگو کند.»

این اظهار نظرات سناتور گراهام درباره ترامپ پس از آن عنوان شد که این سناتور اذعان کرد او و دیگران باید «جمع شوند تا به جای نصیحت و توصیه، در پویشی از ترامپ حمایت کنند.»

وی در این‌باره عنوان کرد: «من و نیکی هیلی (سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل) باید به جورجیا برویم. ما در تلویزیون درباره ترامپ صحبت می‌کنیم. او منتقدان و مشاوران زیادی دارد ، ما نیکی هیلی و دی‌سانتیس (فرماندار ایالت فلوریدا) و گلن یانکین (فرماندار ایالت ویرجینیا) و امثال این افراد برجسته باید برای ترامپ پویشی به‌راه بیندازیم.»

انتخابات ریاست‌جموری ۲۰۲۴ آمریکا با حضور «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه و «کامالا هریس» به عنوان نامزد حزب دموکرات در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و پیش از آن در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) یک مناظره میان این ۲ نامزد به میزبانی تلویزیون ای‌بی‌سی نیوز قطعی شده است.

سناتور لیندسی گراهام در ادامه با اشاره به سیاست‌های «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گفت: «من معتقدم مواضع سیاسی هریس برای خودش دردسرساز بوده و برای معاون رئیس‌جمهور که بخواهد از آنها دفاع کند، کابوس است. ما هر روز در مورد سیاست‌های او به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور صحبت نمی‌کنیم و اینکه او به‌عنوان رئیس‌جمهور چه خواهد کرد، روز خوبی برای او و روز بدی برای ما است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه