English

۶۰ کودک استرالیایی قربانی مرد اهل کوئینزلند شدند

کارمند سابق بخش خدمات کودکان استرالیا در یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های کودک‌آزاری این کشور، به ۳۰۷ جرم علیه حدود ۶۰ کودکی که تحت مراقبت او بودند، اعتراف کرد.

۶۰ کودک استرالیایی قربانی مرد اهل کوئینزلند شدند
به گزارش خبرگزاری موج

​، اشلی پل‌گریفیث، یکی از کارکنان سابق بخش خدمات کودکان در استرالیا در یکی از بدترین پرونده‌های کودک آزاری در تاریخ این کشور، اعتراف کرده که ده‌ها کودک را مورد آزار جنسی قرار داده است.

اشلی پل‌گریفیث به ۳۰۷ اتهام مربوط به کودکانی که باید به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌کرد، از جمله ۲۸ مورد تعرض جنسی، ۹۰ مورد رفتار ناشایست و ۶۷ مورد مربوط به ساخت مواد استثمار از کودکان، اعتراف کرد. 

این جرایم علیه حدود ۶۰ کودک، که بسیاری از آن‌ها زیر ۱۲ سال داشتند، در مراکز مراقبت از کودکان در استرالیا و ایتالیا در طول بیش از ۱۹ سال انجام شده بود.

رسانه دولتی استرالیا گزارش کرد که بیش از ۲ ساعت طول کشید تا دستیار قاضی در دادگاه منطقه‌ای اتهام‌های گریفیث ۴۶ ساله را قرائت کند. 

گریفیث در سال ۲۰۲۲ بازداشت و در ابتدا به چندین جرم سوءاستفاده از کودکان متهم شد.

 

دادستان‌ها در ادامه این مرد اهل کوئینزلند را به بیش از هزار و ۶۰۰ جرم علیه ۹۱ دختر متهم کردند، اما بیشتر این اتهام‌ها پیش از جلسه دادگاه امروز دوشنبه، ۱۲ شهریور لغو شد.

مایکل فیتزجرالد، معاون رئیس پلیس ایالت نیوساوت‌ولز، سال گذشته این پرونده را به‌عنوان یکی از وحشتناک‌ترین موارد سوءاستفاده از کودکان توصیف کرده بود. 

پلیس گفت که از زمانی که در سال ۲۰۱۴ مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیو‌های استثمار کودکان در دارک‌وب در حال انتشار بود، در جست‌وجوی گریفیث بوده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه