English

بایدین و تکرار ادعاهای واهی:

آمریکا به دنبال برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه است اگر ایران بگذارد!

رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد که دولتش به دنبال برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه است.

آمریکا به دنبال برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه است اگر ایران بگذارد!
به گزارش خبرگزاری موج

، رئیس جمهور آمریکا در واپسین ماه های زمامداری خود برای آخرین بار در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی و ادعاهای واهی گذشته علیه ایران و محور مقاومت را تکرار کرد.

جو بایدن در جریان سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با بر شمردن عملکرد دولت خود همچون خروج از افغانستان، مقابله با روسیه، حمایت از اوکراین و رقابت با چین گفت: جهان در یک نقطه عطف جدید قرار گرفته است.

رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد که دولتش به دنبال برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه است.

وی بی اعتنا به شهادت بیش از ۴۱ هزار فلسطینی در نوار غزه به دست ارتش رژیم صهیونیستی، حماس را به کشتار صدها صهیونیست و گروگانگیری متهم کرد.

بایدن درباره توافق آتش بس نیز مدعی شد: طرف های توافق که طرح آن مورد حمایت شورای امنیت نیز بوده است، هم اکنون باید آن را نهایی کنند، گروگان‌ها (اسرای صهیونیست) را به خانه هایشان و امنیت را به اسرائیل بازگردانند. غزه را از دست حماس خارج کنند و به این جنگ پایان دهند.

وی با متهم کردن حزب الله به پرتاب بی دلیل راکت به رژیم صهیونیستی، گفت: تقریباً پس از گذشت یک سال، بسیاری از مردم دو سوی مرز لبنان و اسرائیل آواره اند و جنگ تمام عیار به سود هیچ کس نیست. با وجود تشدید تنش، تنها راه دیپلماسی قادر به برقراری امنیت پایدار و بازگشت مردم به خانه هایشان است.

بایدن با اشاره به بالا گرفتن خشونت علیه فلسطینیان کرانه باختری نیز گفت که فلسطینیان باید از راه حل دو دولتی بهره مند شوند و در دولت خود از امنیت و صلح برخوردار باشند.

وی درباره ایران نیز مدعی شد: پیشرفت در مسیر صلح، ما را در موضع بهتری برای رسیدگی به تهدیدهای جاری ایران قرار می دهد.

رئیس جمهور آمریکا با تکرار اتهامات بی اساس و واهی گذشته، خواهان مقابله با نیروهای نیابتی ایران شد و بر ممانعت از دستیابی تهران به سلاح هسته ای تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه