English

علی‌اصغرکرباسی:

تردد در محور تربت حیدریه به مشهد تنها با زنجیرچرخ میسر است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه بیان کرد: به این منظور ۱۵دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری در قالب ۳ گروه و ۲۰ گروه عملیاتی در گردنه های برف گیر خماری، سرهنگ و گرماب و گردنه سبز مستقر شده اند.

تردد در محور تربت حیدریه به مشهد تنها با زنجیرچرخ میسر است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی‌اصغرکرباسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: بارش برف که از صبح امروز در منطقه رخ شروع شده و همچنان ادامه دارد باعث کندی تردد خودروها شده است.

کرباسی در ادامه این خبر اضافه کرد: عوامل راهداری از صبح امروز در محور تربت حیدریه به مشهد بویژه در بخش رخ به علت بارش و نشست برف و لغزنده بودن سطح جاده مشغول برف روبی شن و نمک پاشی هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه همچنین اظهار کرد: در همین ارتباط ۱۵دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری در قالب ۳ گروه و ۲۰گروه عملیاتی در گردنه های برف گیر خماری، سرهنگ و گرماب و گردنه سبز مستقر شده اند و با اولویت باز گشایی محورهای اصلی اقدام می‌کنند.

کرباسی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارشها تا ۲۴ساعت آینده به رانندگانی که قصد تردد در جاده های این شهرستان را دارند توصیه می کنیم با رعایت نکات ایمنی و داشتن زنجیرچرخ با سرعت مطمئنه تردد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه