English

روحیه مقاومت برگرفته از زندگی ائمه اطهار (ع) است

اولین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

روحیه مقاومت برگرفته از زندگی ائمه اطهار (ع) است
به گزارش خبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری موج

 ، تولیت آستان قدس رضوی گفت: مبارزه با ستمگران و طاغوت زمان در لحظه لحظه زندگی ائمه (ع) وجود داشته است و آن بزرگواران از هر فرصتی برای افشای روحیه ظالمان استفاده کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین امروز در اولین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی افزود:  به عنوان نمونه امام رضا علیه السلام در مدت کوتاه اقامت در نیشابور با بیان حدیث سلسله الذهب، امامت را از شرایط التزام به توحید خواند و خط بطلانی بر حکومت مامون کشید.

مروی ادامه داد: شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت نیز امروز با روحیه برگرفته از مکتب اهل بیت علیهم السلام رشد کرده اند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب را در این مراسم نشانه توجه ویژه رهبری دانست و اظهار داشت: به رهبر انقلاب سلام و درود می فرستیم که راه حیات بخش و عزت آفرین مقاومت را برای ما ترسیم کرد.

کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت امروز شنبه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و برخی از مسئولان ارشد نظامی کشور در رواق دار المرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پخش کلیپ سخنرانی مقام معظم رهبری، قرائت پیام دبیرکل حزب الله لبنان، اجرای سرود توسط گروه همخوانی فرزندان ایران و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه های دیگر این مراسم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه