English

حرم مطهر رضوی میزبان عزاداران رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش (ع) می باشد

حرم مطهر رضوی در شب رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) میزبان عزاداران اهل بیت(ع) است.

حرم مطهر رضوی میزبان عزاداران رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش (ع) می باشد
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، آستان ملائک نشین رضوی در شب رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع)  میزبان زائران بی شماریست که با دل به این حریم ملکوتی مشرف شده اند و از دور زائر امام هشتم (ع) شده اند.

دلدادگان خاندان نبوی کبوتر دل را از حریم مصفای رضوی تا مدینه النبی و قبرستان بقیع پرواز داده اند تا از این صحن و سرا مرثیه خوان مصیبت سترگ رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت فرزند بزرگوارش امام حسن مجتبی (ع) شوند.

جمع زیادی از زائران هم از راه‌های دور و نزدیک پیاده قصد زیارت کرده اند و در مسیر‌های منتهی به مشهد الرضا در حرکتند و جمعی نیز با ورود به شهر همپای مجاوران در مسیر‌های منتهی به حرم رضوی طی طریق می‌کنند. به همین مناسبت امشب ویژه برنامه‌هایی در حرم رضوی در حال برگزاری است.

برنامه‌های حرم مطهر رضوی در این ایام به‌ صورت ۲۴ ساعته خواهد بود و زائرین گرامی در هر زمان که مشرف شوند می‌توانند در رواق امام خمینی (ره)، مسجد گوهرشاد، حسینیه حرم و صحن پیامبر اعظم (ص) و صحن امام حسن مجتبی (ع) از این برنامه‌ها استفاده کنند. 

ویژه‌ برنامه‌های شب رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) با اجتماع خانواده قرآنی مشهد و حضور ارزشمند حفاظ، قاریان و فعالان عرصه قرآنی در صحن پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد که بر محور وحدت امت اسلام و محکومیت جنایات صهیونیست در غزه خواهد بود.

همچنین ویژه‌ برنامه شهادت امام حسن مجتبی (ع) در ۵ شب تدارک‌ دیده‌ شده که در شب شهادت و شام غریبان آن حضرت به‌صورت ویژه مراسم عزاداری برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه