English

۸ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی رایگان زائران در مرزهای خوزستان فراهم شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: هشت دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل رایگان زائرین از اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه فراهم شده است.

۸ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی رایگان زائران در مرزهای خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فواد غزیعلی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هفتم شهریور به مدت چهار روز تعداد هشت دستگاه اتوبوس در زمان‌های مشخص و به صورت رایگان، زائران را از پایانه سیاحت در اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه می‌رسانند.

وی افزود: همه روزه تا دهم شهریورماه نیز چهار دستگاه اتوبوس از مبدا پایانه سیاحت در ساعت‌های ۱۱، ۱۸، ۲۰، و ۲۲ به سمت مرز شلمچه و چهار دستگاه دیگر در ساعت ۱۱، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ به سمت مرز چذابه حرکت می‌کنند، علاوه بر آن زائرانی که قصد برگشت دارند می‌توانند در همین ساعات از سرویس رایگان این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: زائرانی که تمایل به استفاده از این اتوبوس‌ها برای تردد خود دارند می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های مسافربری نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای تأمین ناوگان برگشت زائران صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه