English

کارشناسان اورژانس مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت

افراد ناشناس با ضرب و شتم، کارشناسان فوریت‌های پزشکی لالی را مورد حمله قرار دادند.

کارشناسان اورژانس مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ساعت ۵:۳۵ صبح امروز افرادی ناشناس با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب و شتم و ایجاد جراحت به کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

عارف اصل شرهانی افزود: افراد حمله کننده به بهانه مراجعه جهت درمان یک مصدوم ناشی از یک نزاع خانوادگی بیش از حضور همکاران و دریافت پاسخ بدلایل واهی اقدام به حمله و هتک حرمت کارشناسان اورژانس کردند.

وی ادامه داد: علی رغم رفتار وحشیانه و توهین آمیز افراد مذکور، کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اقدامی انسان دوستانه باوجود جراحت ایجاد شده برای آنها در دست‌ها و سر؛ مبادرت به درمان مصدوم مراجعه شده نموده و پس از انجام اقدامات اورژانسی وی را به بیمارستان امید لالی منتقل نمودند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: پیگیری قضایی و انتظامی موضوع بلافاصله پس از انتقال مصدوم به بیمارستان آغاز شده و مرکز اورژانس استان کوچک‌ترین بی‌حرمتی و برخورد با پرسنل فوریت‌های پزشکی را بر نمی‌تابد و تا تادیب کامل هتاکان این حادثه، پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه