English

دادستان شوشتر:

شعبه ویژه رسیدگی به جرائم فصای مجازی در شوشتر راه اندازی شد

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر از راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم فضای مجازی در دادسرای این شهرستان خبر داد.

شعبه ویژه رسیدگی به جرائم فصای مجازی در شوشتر راه اندازی شد

، مهدی امیری در نشست قرارگاه صیانت از فضای مجازی به میزبانی دادستانی شوشتر گفت: کارهای پیشگیرانه، آگاه‌سازی و راهنمایی در اولویت اقدامات مربوط به فضای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فضای مجازی است و تعقیب کیفری و برخورد قانونی در مرحله دوم قرار دارد.

وی افزود: در کنار اقدامات فرهنگی توصیه شده، دستگاه قضایی با مخلان امنیت روانی در فضای مجازی که از مطالبات جدی جامعه و مردم است، برخورد خواهد کرد.

امیری افزود: برخی از افراد با فعالیت در فضای مجازی قصد ترویج بی‌بند و باری، مبارزه با عفاف و حجاب، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی را دارند.

امیری ادامه داد: به این افراد هشدار داده می‌شود که دادستانی به عنوان مدعی العموم علیه مرتکبان جرایم در فضای مجازی، اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و شعبه ویژه‌ای جهت رسیدگی به این نوع جرائم اختصاص داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر اضافه کرد: برخورداری از فضای مجازی سالم، حق مردم است و با راه‌اندازی قرارگاه صیانت از فضای مجازی اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با بزه‌های صورت گرفته در فضای مجازی از مرحله رصد و کشف جرم تا تشکیل پرونده قضایی در دستور کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه