English

با حضور ویدئوکنفرانسی رییس سازمان فنی و حرفه‌ای؛

اولین کارگاه آموزشی هوش ‌مصنوعی‌ در اهواز افتتاح شد

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خوزستان از افتتاح اولین کارگاه آموزشی هوش مصنوعی در اهواز خبر داد.

اولین کارگاه آموزشی هوش ‌مصنوعی‌ در اهواز افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمدامین مکوندی امروز ۸ مردادماه در حاشیه افتتاح کارگاه هوش مصنوعی که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس سازمان فنی و حرفه‌ای انجام شد، اظهار کرد: علی رغم وجود برنامه‌ها و اقدامات متعدد انجام شده همچنان نرخ بالای بیکاری و موضوع اشتغال، یکی از مشکلات خوزستان است. در دو سه سال گذشته با تغییر رویکردی که در حوزه اشتغال استان انجام شده و با تاکید بر این شعار که اشتغالزایی جز از محور و  مجرای مهارت آموزی به نتیجه نخواهد رسید، تمرکز استان بر این حوزه است.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوب از جمله راه‌اندازی کارگروه مهارآموزی استان، تدوین سند مهارت استان، هدفگذاری ۱۹ گروه آموزشی و بازنگری در برنامه‌های آموزشی، توسعه رشته‌ها متناسب با نیاز بازار کار طی دو سال گذشته توسط اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان انجام شده است.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خوزستان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، خوزستان جزو استان‌هایی است که بیشترین کاهش نرخ بیکاری را داشته است.

مکوندی عنوان کرد: تمرکز بر رشته‌های جدید آموزشی از جمله رشته‌های موردنیاز صنایع با فناوری بالا در نفت، پتروشیمی و صنایع هوایی، یکی از برنامه‌های مهم است.

وی ادامه داد: امروزه هوش مصنوعی به عنوان موضوع و علم پیشرو در جهان، می‌تواند خدمات ویژه‌ای به جامعه ارائه کند و منشأ اشتغالزایی است. با توجه به اهمیت این موضوع، امروز کارگاه فناوری هوش مصنوعی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوارزمی همزمان با ۱۵ استان در اهواز افتتاح شد. هوش مصنوعی از جمله علوم آینده است و کسانی می‌توانند در این حوزه کسب و کار ایجاد کنند که مسلط بر این حوزه باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه