English

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

شهادت "اسماعیل هنیه" مطالبه انتقام سنگین را بیشتر می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برای ما بسیار گران است که "حاج اسماعیل هنیه" فرمانده مقاومت در خاک ایران به شهادت رسید و همین امر، مطالبه انتقام سنگین را بیشتر می‌کند.

شهادت "اسماعیل هنیه" مطالبه انتقام سنگین را بیشتر می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز چهارشنبه در پیامی شهادت "اسماعیل هنیه" فرمانده و رهبر حماس را به خانواده ایشان، مردم مقاوم فلسطین، جبهه مقاومت و مقام معظم رهبری تسلیت عرض گفت.

در این پیام آمده است: این خون‌ها و شهادت‌ها عادت و کرامت ما بوده و آن جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها خصلت دشمن صهیونیستی است.

همچنین وی بیان کرد: در دنیای بی‌قاعده و بی‌ارزشی زندگی می‌کنیم که حتی به ارزش‌های خود ساخته‌شان مثل حقوق بشر و آزادی هم احترام نمی‌گذارند و قوانین بین‌المللی را به هیچ انگاشته و به هیچ کس پاسخگو نیستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز گفت: متاسفانه میهمان‌مان را در سرزمین ما به شهادت رساندند و این داغ ما را مضاعف می‌کند. آنها می‌دانند که مهمان‌نوازی ایرانی‌ها نقطه قوت‌شان است و به همان نقطه قوت حمله می‌کنند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردم‌مان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه