English

امام جمعه اهواز:

برپایی محافل قرآنی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: برپایی محافل و مجالس قرآنی در کشور را از برکات ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی است و قرآن کریم به ما قدرت تشخیص حق از باطل را می دهد.

برپایی محافل قرآنی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز دوشنبه در آیین رونمایی از تجهیز ۷۲ مسجد قرآنی خوزستان بیان کرد: راه رسیدن به معانی عمیق قرآنی، قرار گرفتن در زمره پرهیزکاران و افرادی است که همواره تقوا را در سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص برپایی مجالس قرآنی باید در استان به خوبی محقق شود افزود: در حال حاضر برنامه‌های قرآنی بسیار خوبی توسط تشکل‌ها، مجامع‌ و جلسات قرآنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به نقش مهم قرآن در انسان سازی اظهار کرد: در چند سال اخیر برگزاری کرسی تلاوت قرآن در مساجد، کار بسیار خوب و ارزنده‌ای بوده و پیروی از آیات قرآن و فرامین خداوند متعال از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه اهواز گفت: بنا بر تاکیدات فراوان ائمه معصوم و تعالیم الهی، وجود مجالسی که در آن قرآن تلاوت شود از ضروریات بوده و باید در طول سال همواره چنین مجالسی را داشته باشیم.

وی با اشاره به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، تصریح کرد: قرآن درس، سبک و روش زندگی است و تمام مشکلات جامعه و خانواده با رجوع به پیام این کتاب آسمانی قابل حل خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: حرکت خوبی برای توسعه فرهنگ قرآنی در استان آغاز شده که باید برای گسترش آن تلاش بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خداوند ۲ نوع حجت ظاهری و باطنی را بر انسان تکلیف کرده که حجت ظاهری همان پیامبران و اولیا الهی هستند و حجت باطنی عقل انسان است که باید مطیع امر خدا باشد و جز او کسی را نبینیم.

در این آیین که در محل دار القرآن کریم خوزستان واقع در اهواز برگزار شد به طور نمادین تجهیزات قرآنی در اختیار ۷۲ مسجد استان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه