English

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد؛

آماده‌باش ۴۱ پایگاه امداد و نجات برای خدمات‌رسانی به زائران در خوزستان

معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان با اشاره به شروع طرح امداد و نجات ایام اربعین، از برپایی ۴۱ پایگاه امداد و نجات در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد.

آماده‌باش ۴۱ پایگاه امداد و نجات برای خدمات‌رسانی به زائران در خوزستان

، امیرعباس نجفی امروز (۲۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شروع طرح امداد و نجات اربعین حسینی(ع) از ۱۶ مردادماه، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران در دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان انجام شده است.  

وی افزود: همزمان با شروع طرح امداد و نجات اربعین، ۴۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و پست موقت و سیار و قرارگاه مرزی در محورهای منتهی به مرزهای استان خوزستان دایر شده است.

نجفی گفت: در این ایام ۲۴ پایگاه ثابت جاده‌ای در مبادی ورودی استان خوزستان و مسیر تردد زائران و ۱۵ پست موقت و سیار و دو قرارگاه مرزی با حضور٨٠٠ امدادگر و نجاتگر و پرسنل به صورت شبانه‌روزی در قالب ٢٥٠ تیم امدادی با به کارگیری ١٥٨ دستگاه خودروی امدادی، چهار تیم موتوری، چهار تیم واکنش سریع، چهار تیم توانای خواهران، دو خودروی بیسیم ارتباطات و یک اتوبوس آمبولانس در مرزهای شلمچه و چذابه خدمات‌رسانی می‌کنند.  

وی بیان کرد: دو فروند بالگرد امدادی هوانیروز نیز با هدف تسریع و عملکرد بهتر در عملیات امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین در استان خوزستان مستقر می‌شوند و در صورت نیاز و ضرورت، اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه