English

اجرای ‌بیش‌ از ۹ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی اربعین در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در آستانه اربعین حسینی بیش از ۹ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی پایانه‌های مرزی خوزستان اجرا شد.

اجرای ‌بیش‌ از ۹ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی اربعین در خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، محمد جولانژاد امروز ۲۸ مردادماه اظهار کرد: برای اربعین‌ حسینی امسال ۹ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی در پایانه‌های مرزی استان تعریف شد که اجرا شده‌اند.

وی افزود: در این راستا ۳۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش ‌آسفالت، نصب ۱۵ هزار علائم و تجهیزات ‌ترافیکی، اجرای ۴۰۰۰ کیلومتر خط‌کشی، نصب ۱۷ کیلومتر حفاظ‌ بتنی و فلزی، احداث و بهسازی ۱۶ دستگاه ابنیه ‌فنی، اجرای روشنایی نقطه‌ای در ۳۶ نقطه و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی با اعتبار بیش از ۸۱۵۰ میلیارد ریال به اجرا رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: علاوه بر پروژه‌های راهداری، کار تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی استان نیز با اعتبار بیش از یک هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال به اجرا رسید.

جولانژاد بیان کرد: در حوزه تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی نیز کار نصب ۸۳۰۰ مترمربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار مترمربع سایبان موقت، ۲۰ هزار مترمربع مه‌پاش، توسعه و مرمت ۳۲ چشمه سرویس ‌بهداشتی، بهسازی و محوطه‌سازی ۱۵ هزار مترمربع فضای پایانه‌های مرزی، توسعه ۴ سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تاسیسات برقی و مکانیکی اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه