English

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از سه هزار مترمربع و به ارزش بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مرتضی میثاقی بیان کرد: در مردادماه سال جاری ۱۰ مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرهای اهواز، بهبهان، دزفول، رامشیر و امیدیه با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی، انجام و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی افزود: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند همچنین به‌ صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین‌خواری و حفظ حقوق بیت‌المال تقدیر و تشکر کرد.

وی تعامل بین یگان حفاظت اراضی اداره کل و اداره حقوقی را در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قدردانی به عمل آورد.

میثاقی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود از موارد زمین خواری را به شماره پیامکی ۳۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه