English

گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با اجزای برنامه های مختلف

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع از جمله رزمایش و یادواره شهدا در این مجموعه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با اجزای برنامه های مختلف
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سرتیپ دوم پاسدار حسن حسین‌نژاد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بخشی از برنامه‌های لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری بزرگداشت روز سرباز، یادواره شهدای ۳۱ شهریور، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و آمادگی شرکت در رژه ۳۱ شهریور از جمله برنامه‌های تعین شده برای این هفته است.

وی خاطره گویی با حضور راویان دفاع مقدس و چندین برنامه فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: همواره فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را می‌توان در ابعاد شخصیتی شهدای دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا مشاهده کرد به همین جهت برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ارزش‌های دفاع مقدس باید با بهترین محتوا به جامعه منتقل شود.

سرتیپ دوم پاسدار حسین‌نژاد با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در جهان بی‌نظیر است و امام خمینی (ره) نیز بار‌ها تاکید داشتند که قیام ما الگویی از قیام امام حسین (ع) است، ادامه داد: دشمن پس از هشت سال جنگ تحمیلی هنوز میدان را رها نکرده و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان می‌گوید: دشمنان ایران اسلامی اکنون در جنگ روانی، همه توان خود را به میدان آورده‌اند، اما اقتدار نیرو‌های مسلح و دستاورد‌های با ارزش این نظام اسلامی در میدان‌های مختلف دشمن را ناکام کرده است.

هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود تا ششم مهرماه ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه