English

برترین‌های چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه خوزستان مشخص شدند

چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان خوزستان با معرفی برترین رده‌ها به کار خود پایان داد.

برترین‌های چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه خوزستان مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، چهاردهمین جشنواره مالک اشتر شامگاه چهارشنبه با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه استان و رده‌های مختلف سپاه ولیعصر (عج) در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

این جشنواره با حضور سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سردار مسعود فلاحی جانشین فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج)، مسئولان نواحی‌ها و رده‌های بسیج استان و شهرستان‌ها و برگزار شد.

در این جشنواره، سپاه شهرستان شوش برای دومین سال پیاپی به عنوان ناحیه برتر معرفی شد.

سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر، رتبه برتر را کسب کرد.

سرگرد پاسدار سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان خوزستان نیز در عملکرد سال ۱۴۰۲ این سازمان، رتبه برتر سطح سازمان بسیج را کسب کرد.

مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: سازمان بسیج رسانه استان با توجه به فعالیت‌های گسترده و جذب خبرنگاران شهرستانی و استانی توانسته است یکی از مجموعه‌های تاثیرگزار در استان باشد.

وی بیان کرد: اکنون ۲۵ کانون بسیج رسانه در شهرستان‌ها فعال است و اردو‌های راهیان نور و راویان پیشرفت نیز به صورت مشتمر توسط این سازمان برگزار می‌شود.

همچنین در این جشنواره، هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز موفق به کسب عنوان برتر شد.

رئیس هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه خوزستان ضمن تبریک به رتبه‌های برتر جشنواره مالک اشتر خوزستان، گفت: بسیج رسانه استان، کانون شهرستان و هیات اندیشه‌ورز همواره جزو مجموعه‌های فعال هستند که کسب این افتخار را به تمامی مجموعه بسیج رسانه تبریک می‌گویم.

محمد رضا ایزدی با اشاره به تلاش‌های این سازمان و اهتمام این مجموعه در زمینه فعالیت رسانه‌ای و موثر، افزود: امید است که این رتبه‌های برتر مستمر بوده و موجب مباهات جامعه رسانه‌ای باشد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود همکاران رسانه‌ای استان نیز بیش از گذشته با سازمان بسیج رسانه و هیات اندیشه‌ورز همکاری و تعامل داشته باشند و موجب پویایی بیشتر جامعه رسانه در استان شوند.

همچنین در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، کانون بسیج رسانه شهرستان باغملک رتبه برتر اشراف را کسب کرد.

در این مراسم از مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان باغملک با مسئولیت مهین ممبینی به عنوان کانون برتر در زمینه اشراف، معرفی و از وی تجلیل به عمل آمد.

در ادامه نیز از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره مالک اشتر شامل فرماندهان و مدیرانی که در انجام ماموریت و وظایف خود پیشرو و موفق‌تر بودند، تقدیر به عمل آمد.

همچنین از ۱۰ رده برتر ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) نیز در این آیین تقدیر شد.

جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی و معرفی واحد‌های برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج برگزار می‌شود.

در این جشنواره از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج تلاش مضاعف و بی وقفه داشتند، قدردانی می‌شود.

در پایان نیز عملکرد رده‌های بسیج و سپاه در بخش‌های مختلف بررسی و هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس این جشنواره برگزار و از مجموعه‌های برتر، قدردانی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه