English

دستگیری عاملان شروع به شکار در منطقه قلعه شاداب دزفول

شکارچیان غیر مجاز پیش از هرگونه اقدامی توسط محیط بانان منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب دزفول دستگیر شدند.

دستگیری عاملان شروع به شکار در منطقه قلعه شاداب دزفول
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، دو نفر شکارچی غیر مجاز که قصد ورود غیر قانونی از مسیر دریاچه سد دز به زیستگاه بز کوهی در منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب دزفول و اجرای عملیات شکار در این منطقه را داشتند، پس از رصد کامل اطلاعاتی و اجرای عملیات کمین در اقدامی غافلگیرانه توسط محیط بانان این منطقه دستگیر و از آنها دو قبضه اسلحه شکاری، دوربین چشمی و تعدادی فشنگ کشف و ضبط گردید و متخلین جهت رسیدگی به تخلف صورت گرفته به دستگاه قضایی معرفی شدند.

مسعود نوری پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در این رابطه گفت: هرگونه اقدام به ورود اسلحه به قصد شکار جانواران وحشی در مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست ممنوع می باشد، لذا به منظور پیشگیری از انجام شکار غیرمجاز با عاملین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. همچنین جهت آگاهی بخشی از ممنوعیت انجام تخلفاتی مشابه، از سالیان گذشته در طول کلیه جاده های دسترسی به این زیستگاه اقدام به نصب تابلوهای هشدار دهنده گردیده است.

گفتنی است، منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب دزفول با وسعت ۳۵۰۰ هکتار یکی از زیستگاه های ارزشمند بز کوهی واقع در بخش شهیون شهرستان دزفول بوده که از سال۱۳۸۹ تا کنون توسط محیط بانان و حافظان طبیعت به صورت شبانه روزی مورد رصد، پایش و پیشگیری از تخلفات محیط زیستی قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه